Beantwoord

pay&go max activeren op tablet

  • 13 January 2016
  • 4 reacties
  • 159 Bekeken

Hallo beste mede forum leden,
Ik heb op zondag 10 jan. het pakket pay&go max aangeschaft voor mijn Tablet maar ik kan geen verbinding maken met internet met mijn Tablet.
Mijn tablet is een galaxy tab GT P7300 ik heb de instellingen via proximus.be geïnstalleerd (APN gegeven ) maar kan niet op internet. wat doe ik verkeerd ?

Groetjes Rob
icon

Beste antwoord door Elsa 13 January 2016, 20:41

Bekijk origineel

4 reacties

Ik volg niet goed maar uw type tablet heeft toch enkel maar WiFi ... ? Waarvoor dient dan die pay&go max ?
Ik volg niet goed maar uw type tablet heeft toch enkel maar WiFi ... ? Waarvoor dient dan die pay&go max ?

Hallo Regulus, In de Tab zit ook een telefoon mogelijkheid alleen kan je er niet mee bellen maar wel sms versturen en internetten via gsm
en aangezien ik op de locatie geen wifi heb wilde ik internet via GSM. Mijn vorige kaartje heeft geen verbinding in belgie van daar de pay&go max.
Galaxy Tab (8.9, 3G) GT-P7300
Kan je die P&G kaart niet in een ander smartphone uitproberen of doe normaal werkt dan ben je toch al zeker of het niet aan je SIM ligt.
Kan je die P&G kaart niet in een ander smartphone uitproberen of doe normaal werkt dan ben je toch al zeker of het niet aan je SIM ligt.
Ga ik proberen, bedankt voor de tip
🆒

Reageer