Skip to main content
Hallo ,

Ik ben geen klant meer maar voor mijn boekhouding heb ik nog oude facturen nodig.

Na mij in te loggen op myproximus wou ik die oude facturen downloaden. Maar onder' mijn facturen 'vind ik geen downloadmogelijkheid meer. Wel nog wat bizz punten die binnen enkele dagen toch gingen vervallen ( snel nog een bon aangevraagd)

Onder ' contact ' vind ik ook geen klassiek email adres meer terug zoals ' info@proximus.be of ' facturatie@proximus.be. Waarom moet alles op forums of twitter of ander gekwetter verlopen als ik mijn simpele vraag via email aan de juiste medewerker wil stellen die mij ook direct kan helpen?

OK ik kan bellen maar als ik mijn boekhouding doe op een zondagavond verwacht ik ook geen medewerker aan de lijn, wel een emailadres die op maandag kan verwerkt worden door de klantendienst.

Weet er iemand een emailadres?
je kan via dit Forum een privébericht aan Het Proximus Team sturen via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Het kan ook als volgt in dit voorbeeld ivm facturatie:

Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar de screenshots (het voorbeeld gaat hier omtrent vraag ivm Factuur) , via onderstaande link:
    "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.

Hallo Martin, bedankt.

Ook nog laat bezig 😉 ?

Wat was er mis met een klassiek emailadres ?
Ik heb nog iets eraan toegevoegd aan mijn bovenstaande bericht > voorbeeld ivm facturatie via "mail ons"

In verband met mail adres, naar het schijnt zou het ook nog kunnen via een Mail naar:

affinity.mobile.nl@proximus.com (door een forumlid hier ooit gepost geweest)

Andere mail adressen ken ik niet , velen hebben die vraag al gesteld om prox gewoon via mail te kunnen contacteren!
Hallo Martin,

Ik heb hun via jouw eerste link al mijn facturen die ik wens doorgestuurd. Ik zal binnen enkele dagen allicht wel de gevraagde facturen krijgen. Zoniet probeer ik het emailadres eens.

Bedankt voor je hulp, nu kan ik weer verder werken aan de rest van mijn boekhouding.😴

Reageer