Hallo,
Vandaag ontving ik de nieuwe decoder die me aangeboden werd in de plaats van de oude decoder,
omdat deze na 31 januari 2017 niet meer zou werken.
Tijdens de installatie moest ik mijn oude gekochte decoder deactiveren en naar het containerpark brengen.
Ik heb nochtans nog een tweede televisie waarop ik zou kunnen kijken met de oude decoder.
Vraagje: Is het mogelijk nog met de oude decoder op mijn tweede televisie te kijken. Is het mogelijk mijn ouwe decoder
te heractiveren.
Graag antwoord aub.
Johny:8
Beantwoord
Oude decoder heractiveren voor 2de TV
Beste antwoord door Elsa
Neen je eerste decoder krijgt de maximale mogelijkheden zal ik het maar noemen en de tweede zou kunnen beperkt zijn tot SD ipv HD als je lijnsnelheid niet hoog is, maar je kan hem dan nog altijd terug deactiveren moest je toch problemen ondervinden door naar 0800 99 696 te bellen zie => http://bgctv.skynetblogs.be/#oude-decoder-vervangen-door-nieuwe
zie ook :
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_deac_reac/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/een-tv-probleem-oplossen/hoe-vervangt-u-een-oude-decoder-door-een-nieuwe.html
Bekijk origineelzie ook :
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_deac_reac/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/een-tv-probleem-oplossen/hoe-vervangt-u-een-oude-decoder-door-een-nieuwe.html
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.