Skip to main content
beste proximus,



Op 25 december 2015, zei ik mijn contract online op.



Klantennummer: (zoals vermeld op uw Proximus-factuur) : 610815467

Mijn Producten die ik heb : Proximus TV ,Internet

Producten die ik wil opzeggen : Proximus TV,Internet

Reden : Niet langer nodig

Opmerking :

Datum van annulatie : 26/12/2015



Vervolgens maakte ik een afspraak voor 31 december 2015 bij de proximuswinkel in de Antwerpstraat te Lier om mijn decoder en toebehoren terug te bezorgen



Ik las in de voorwaarden (artikel 8.1.5) dat ik onder andere de decoder binnen de drie werkdagen na de opzegging van het contract, wat ook de oorzaak daar van is, moest inleveren in een door proximus herkend verhuurpunt of de volgens hem meegedeelde modaliteiten op een hem meegedeelde plaats terug te bezorgen.anders wordt mij een bedrag van 149 euro gefactureerd.



Dus ging ik gisteren op 28 december 2015 naar de winkel in Lier. Daar vertelde men mij echter dat ze niets onder mijn klantennr konden terug vinden en dat ik iets zou moeten hebben ontvangen ( een soort barcode of iets dergelijks?) Dit heb ik dus niet ontvangen en men zei mij dat ik dan moest wachten.

Ik heb echter nog geen antwoord gehad. enkel een automatische (no-reply) mail met de bevestiging stopzetting contract.



De spullen staan er maar te staan en ik heb schrik dat mij toch 149 euro zal aangerekend worden daarmee

mijn vraag:



Wat nu ?
Verplaatst naar juiste rubriek.

Polle,

Indien U de juiste procedure hebt gevolgd zal men u niets aanrekenen, uiteraard.

U kunt steeds contact opnemen met onze klantendienst via 0800/22 800.
Ik hoop dat Polle een ontvangstbewijs zal krijgen als hij de modem en decoder inlevert anders zullen er problemen van komen indien Proximus zou beweren van niks ontvangen te hebben.
Inderdaad altijd een bewijs vragen als je iets binnen brengt in PX center, dit valt inderdaad wel eens voor dat er achteraf een factuur komt!
dank u voor de info

Reageer