beste proximus,
Op 25 december 2015, zei ik mijn contract online op.
Klantennummer: (zoals vermeld op uw Proximus-factuur) : 610815467
Mijn Producten die ik heb : Proximus TV ,Internet
Producten die ik wil opzeggen : Proximus TV,Internet
Reden : Niet langer nodig
Opmerking :
Datum van annulatie : 26/12/2015
Vervolgens maakte ik een afspraak voor 31 december 2015 bij de proximuswinkel in de Antwerpstraat te Lier om mijn decoder en toebehoren terug te bezorgen
Ik las in de voorwaarden (artikel 8.1.5) dat ik onder andere de decoder binnen de drie werkdagen na de opzegging van het contract, wat ook de oorzaak daar van is, moest inleveren in een door proximus herkend verhuurpunt of de volgens hem meegedeelde modaliteiten op een hem meegedeelde plaats terug te bezorgen.anders wordt mij een bedrag van 149 euro gefactureerd.
Dus ging ik gisteren op 28 december 2015 naar de winkel in Lier. Daar vertelde men mij echter dat ze niets onder mijn klantennr konden terug vinden en dat ik iets zou moeten hebben ontvangen ( een soort barcode of iets dergelijks?) Dit heb ik dus niet ontvangen en men zei mij dat ik dan moest wachten.
Ik heb echter nog geen antwoord gehad. enkel een automatische (no-reply) mail met de bevestiging stopzetting contract.
De spullen staan er maar te staan en ik heb schrik dat mij toch 149 euro zal aangerekend worden daarmee
mijn vraag:
Wat nu ?
Beantwoord
opzegging tv en internet
Beste antwoord door Wim
Verplaatst naar juiste rubriek.
Polle,
Indien U de juiste procedure hebt gevolgd zal men u niets aanrekenen, uiteraard.
U kunt steeds contact opnemen met onze klantendienst via 0800/22 800.
Bekijk origineelPolle,
Indien U de juiste procedure hebt gevolgd zal men u niets aanrekenen, uiteraard.
U kunt steeds contact opnemen met onze klantendienst via 0800/22 800.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.