Hoewel ik sinds april 2016 geen vaste lijn meer heb, krijg ik toch nog maandelijks een factuur van €6,40 voor de optie 'Pulse to GSM basic' (die inderdaad als optie bij die vaste lijn genomen was).
Ik veronderstel dat er iets misgelopen is met het afsluiten van de vaste lijn? In MyProximus, onder 'Mijn producten' zie ik immers alleen mijn Mobile.
Heeft iemand een idee hoe ik dit in orde breng?
Alvast bedankt
Wim
Beantwoord
Optie Pulse to GSM Basic
Beste antwoord door tina.b
Wim,
dit product is nu opgezegd en de laatste facturen hiervan zijn gecrediteerd.
Ik volg even op of er in augustus nog een stukje van juli wordt gefactureerd.
sorry voor het ongemak
Groeten
Tina
Bekijk origineeldit product is nu opgezegd en de laatste facturen hiervan zijn gecrediteerd.
Ik volg even op of er in augustus nog een stukje van juli wordt gefactureerd.
sorry voor het ongemak
Groeten
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.