Opnemen via tweede decoder

  • 24 February 2011
  • 33 reacties
  • 1039 Bekeken

Sinds begin deze week hebben we in huis een tweede decoder geplaatst via een draadloze toegang.

Is het nu logisch of is er iets verkeerd ingesteld maar de programmas die geprogrammeerd staan om op te nemen met recoder 1 zijn ook te zien op recorder 2.

Is dit normaal ?

33 reacties

Ik zal nog eens bellen maar ik denk dat die me daar stilaan beu gaan zijn frons
terwijl ik in wacht sta .....


in bijlage de speedtest van proximus en de link de speedtest dat ik effectief heb ..... rekening houdend dat één van mijn decoder aan staat om radio te kunnen luisteren.


http://www.speedtest.net/my-result/4702802220" target="_blank
ipv te bellen heb ik een pb via fb gestuurd en dit is het antwoord dat ik krijg:




Lawrence, Er staan 2 decoders op je lijn actief , en op je modem komt er een synchronisatie snelheid van 20 Mbps toe. Beide decoders staan op HD. Waarmee ondervindt u problemen ? Met vriendelijke groeten, Samuel


ze weten maar al te goed met wat ik een probleem heb want ik heb er gisteren een hele tijd mee liggen bellen en chatten. verdrietig
Lawrence,
Je hebt op 1 decoder 1 HD stream , wat wil zeggen dat je indien je een serie opname hebt staan op een HD zender je niet op het zelfde moment naar een ander HD kanaal kan kijken, de oplossing is door de opnames niet in te stellen als serie opname , en dus aflevering per aflevering in te plannen.
Met vriendelijke groeten,
Samuel
Dit kan je inderdaad uit de tabel zien ook.
Lawrence, eens je lijn op vectoring zal staan ga veel meer tv mogelijkheden hebben, dus vraag best eens aan de medewerkers of je al op vectoring staat.


dan val je in de zelde tv mogelijkheden als in deze tabel hier ►tv=3 hd=3


aangezien je twee decoders hebt zijn de lijnen waar twee tv's staan voor u van toepassing in deze tabel. (op voorwaarde dat je lijn al op vectoring werdt gezet)
Vectoring is blijkbaar niet actief in mijn regio :-s
Dan wacht je best af want normaal zou tegen het einde van het jaar vectoring ongeveer moeten rond zijn, bij ons is dit ook nog maar een maand geleden in orde gekomen met vectoring op mijn lijn.

Reageer