Beantwoord

Opnames staan er niet op

  • 8 October 2017
  • 34 reacties
  • 607 Bekeken

Programma's die we willen opnemen, staan niet altijd tussen de opnames. Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn?
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 9 October 2017, 13:39

Bekijk origineel

34 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Charlotte,

Opnames terug.

Nogmaals bedankt, fijn weekend.

Janick
Bedankt jdm voor deze uitleg,
weer wat bijgeleerd, ik wist zelf niet da je dat kon nog een opname programmeren op een vorige dag of vroeger.
Reputatie 5
Badge +3
Opmerking: de niet opgenomen programma's komen meestal voor als ze de vorige dag(en) worden ingesteld, de dag zelf zijn er (bijna nooit) problemen, dit ter zijde.

mvg
Reputatie 7
Badge +4
jdm_01 je mag hier voorlopig nog even mee wachten. Het moment dat ik reactie ontvang van mijn collega's die het platform beheren, zal ik je persoonlijk op de hoogte brengen. Groeten, Charlotte.
Reputatie 5
Badge +3
Thanks! zoals ik hierboven aanhaalde: zou het probleem verholpen worden met nog eens FacReset te doen?
Reputatie 7
Badge +4
jdm_01 binnen de 2 uur staan deze allemaal terug op de decoder.
Reputatie 5
Badge +3
@Charlotte,

Bedankt voor uw reactie, kan je in afwachting de opnames terug plaatsen?
Zou het helpen met nog eens een FacReset te doen?

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Goeiemorgen Janick, aangezien dit probleem bij jou toch blijft aanslepen heb ik dit ook onmiddellijk even doorgespeeld aan mijn collega's die het digitaal TV platform beheren. Als ik hier meer info over doorkrijg (zal vermoedelijk maandag zijn), contacteer ik je onmiddellijk terug. Groeten, Charlotte.
Reputatie 5
Badge +3
t.a.v. Het Proximus Team,

Niet opgenomen:
1 /S.W.A.T op Q2 om 20:34 (10-12)
2/ Perfect Murder op Zes om 20:35 (11-12)
3/ Eagle Eye op Q2 op 20:35 (12-12)
4/ Fairytale Christmas op Vijf om 20:35 (12-12)
5/ The Christmas Consultant op Vitaya om 13:45 (12-12)
6/ A Cinderella Christmas op Vitaya om 20:35 (13-12)
7/ Turbulence op CAZ om 20:40 (13-12)
8/ Next op Vier om 20:30 (15-12)
9/ The Christmas Pageant op Vitaya om 13:45 (15-12)
10/A Cristmas Detour op Vitaya om 20:45 (15-12)
alle opnames werden de dag voordien geprogrammeerd
Is het mogelijk deze terug te plaatsen a.u.b.?

Mvg.
Janick
Reputatie 5
Badge +3
Die V5 heeft altijd goed gewerkt, de problemen situeren zich de laatste tijd op 2 vlakken:
1/ opnames die niet altijd worden opgenomen
2/ na pauzeren bij live tv: storingen, blokjes, beeld die bevriest, geluid, enz...door forward te spoelen terug in orde.
sorry, ik heb het inderdaad verkeerd ingetypt ipv "en mss valt het minder voor met de v5 dan met de v5-c ?",
bedoelde ik eigenlijk
"en mss valt het minder voor met de v5-c dan met de v5 ?
Omdat mijn vader een V5-c heeft en ik hem daar precies niet hoor over klagen!
Reputatie 5
Badge +3
Ik ben ook van die mening toegedaan dat het te maken heeft met SW dan van de Hardware.
Sinds gisteren verloopt het zappen ook iets trager dan voorheen, krijg eerst effen een zwart beeld.
Martin, mijn decoder is een V5 en geen V5c.
Heb deze morgen terug een FaqReset gedaan, blijft hetzelfde.

mvg
Ik hoop het voor u, maar ik heb meer de indruk dat het met software of synchroniseringfouten tussen sever en decoder enz....te maken heeft , en mss valt het minder voor met de v5 dan met de v5-c ?
Enfin je zal wel binnenkort kunnen zien hoe laat het is 😉
Reputatie 5
Badge +3
NIET OPGENOMEN:

* Con Air op VTM om 23:00u (vandaag 18-11)

Er wordt een nieuwe decoder geleverd, hopelijk is het probleem "opnames" daarmee opgelost!

mvg.
Reputatie 5
Badge +3
Opname staat terug in de lijst,
Alvast bedankt!
Probleem met het pauzeren is nog niet opgelost, zie https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/storing-na-pauzeren-41493

mvg
Reputatie 6
Badge +3
Dag Janick, deze zou nu beschikbaar moeten zijn. Groeten, Jimmy
Reputatie 5
Badge +3
t.a.v. het Proximus Team,

NIET OPGENOMEN:

1/Pitch Black op Q2 om 20:35 (13-11)

Graag terug plaatsen a.u.b.

mvg.
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan :-)

Prettig weekend!
Reputatie 5
Badge +3
Beste Kim,

Opnames staan erop.
alvast bedankt!
Prettig weekend.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb alle opnames toegevoegd aan je lijn.

Mvg,

Kim
Reputatie 5
Badge +3
t.a.v. Het Proximus Team,

NIET OPGENOMEN:
1/A Mother's Suspicion op Vitaya om 20:40 (3-11)
2/Insidious 2 op CAZ om 22:20 (3-11)
3/The Age of Adaline op Vitaya om 20:35 (25-10)
4/Total Recall op 2BE om 20:35 (26-10)
5/Return to Sender op Vitaya om 20:35 (26-10)
6/The Contracter op 2BE om20:35 (27-10)
7/ Fright Night 2 op CAZ om20:40 (27-10)

Opmerking: alle opnames waren de dag voordien geprogrammeerd, decoder gereset.

mvg.
Het heropstarten heeft geholpen, replay werkt terug en enkele opnames stonden er terug op. Door een pb te sturen werd ook een andere verloren gegane opname er terug op gezet. Snelle reactie gehad.
Reputatie 7
Badge +4
jdm_01 kan je me deze voor alle zekerheid nog even doorgeven via een privé bericht. Beter met 2 kijken voor de zekerheid, dat je probleem zeker opgelost geraakt. Groeten, Charlotte
Reputatie 5
Badge +3
Charlotte heb de info vorige week via privé bericht verstuurd naar Steven B.

mvg
Reputatie 7
Badge +4
jdm_01 Zou je mij via een privé bericht kunnen sturen met daarin je lijnnummer en of klantennummer? Eventueel ook over welke opnames het gaat? Dan laat ik dit voor u nakijken. Groeten, Charlotte

Reageer