OPNAMEPERIKELEN !! en zo geen beetje !

  • 2 November 2016
  • 82 reacties
  • 2620 Bekeken


Toon eerste bericht

82 reacties

Reputatie 2
Badge +1
ik heb hetzelfde voor, ik programmeer bijvoorbeeld:
Zoo, op zender "zes" en na de opname staat het er 2x (gelukkig 1x goed)
op CAZ staat er soms een opgenomen serie of film, tijdsduur ok, maar na 2 á 5 min kijken sluit alles af, geen opname dus.
Soms programmeer ik een serie op discovery N en ik krijg de serie die daarna word afgespeeld, dus maar 5 min van de oorspronkelijke.
Zelfs bij het verwijderen van opgenomen series of films staan die er soms opnieuw op, raar... Na 2 of 3x lukt het dan wel.
Ook andere zenders geven gelijkaardige problemen. ("gelijkaardige" = misschien foute woordkeuze want "aardig" is het niet!)
Aangezien er zoveel mensen dit voor hebben, is er vermoedelijk iets mis met de updates/programmatie binnen proximus zelf en ligt het niet aan de decoders.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Sinjoor,

Kan je me een voorbeeld geven van enkele opnames?



Zender: Programma: :Te Vroeg / te laat / niet / verdwenen.

Mvg

OdB
Reputatie 6
Badge +3
Goedemorgen,

Ik ga dit moeten laten nakijken door onze ingenieurs.

Kan je me paar voorbeelden geven.

Zender: Programma: :Te Vroeg / te laat / niet / verdwenen.
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb de laatste tijd ook regelmatig problemen met opnames op mijn V4. Bij het afspelen staat er op de info tijdsbalk dat er dan bv. 1u20 is opgenomen (incl. 5 voor en 30min nà), maar na 35 minuten wordt de weergave gewoon afgebroken Het zijn wél nPVR-opnames.
Reputatie 4
Badge +2
+1 't is inderdaad heel erg met de opnames, zucht.

inderdaad, vandaag ook zo'n 35 opnames kwijt die de helpdesk niet kon recupereren.
+1 't is inderdaad heel erg met de opnames, zucht.
addendum: De programmatie is dus ongelofelijk f*ck'd up !

Bvb ... "De allesweter" morgen 3 Nov ... staat in het menu geprogrammeerd van 19u35 tot 21u05 zonder logo of ikoon ! Komplete BS ! Het programma begint maar om 20u40 en duurt tot 21u35 ! Dus opname op voorhand al naar de .... !
Grappig genoeg kan ik de opname niet als "enkelvoudige aflevering" programmeren maar wel als serie ! Nu staat er dus in mijn TV menu "geplande opnames" een individuele? input om 19u35-21u05 met blanco ID voor deze uitzending en de serie met ikoon aflevering om 20u35-21u35 ... De afleveringvan Do 10 Nov staat er ook zonder logo/tekening wat dus het ergste laat vermoeden ! waarschijnlijk gelinkt aan de FUP input van 19u35-21u05 ... !
Man man .. wat een zooitje nu !

Reageer