Er is iets compleets naar de filistijnen met de programmatie van de opnames via het TV menu !
- Om te beginnen verdwijnen individuele afleveringen binnen een serie en ze zijn op geen soorten van manieren te programmeren, behalve soms via de computer en Tv-Overal. Er lijkt trouwens geen correcte synchronisatie te zijn tussen wat er te zien is aan opnames/planning via Tv-Overal en het menu op de TV !!
- Een aantal opnames beginnen soms op momenten dat ze helemaal niet uitgezonden worden meestal tussen 45 en 75 minuten te vroeg. Er wordt dus "iets" opgenomen wat helemaal niets te maken heeft met de geplande opname. De geplande opname gaat in dat geval gewoon niet door ! (zo bvb "De slimste mens" een paar dagen terug, begint 1+ uur te vroeg zodat er dus 2x "De Rechtbank" op staat maar in de opname staat maar 5 minuten van "De slimste mens")
- Heropstarten, resetten, herprogrammeren van de opnames in kwestie .. 't is al boter aan de galg het helpt niet en heel dikwijls is het zelfs niet mogelijk om de opname te programmeren voor opname zoals bvb vandaag "Pano" wat nu al een UUR aan het opnemen (gestart 20u25) is maar eigenlijk maar pas nu begonnen is ! Voor de serie "The Five" is het mij niet eens meer duidelijk of de aflevering van vandaag nu geprogrammeerd is of niet want ik zie een bericht dat de opname moet gebeuren om 22u05 maar de aflevering wordt maar uitgezonden om 23u05 ! ZIJN JULLIE HET WINTERUUR VEGETEN VOOR SERIES DIE VOOR DIT WEEK-EINDE GEPROGRAMMEERD WERDEN ? BTW als er bij "mijn opnames" geen tijdsindicatie staat in het TV menu, danmag men er zeker van zijn dat de boel fout loopt. en BTW2 mijn echtgenote heeft sommige programmas vandaag al 3-5 ge-herprogrammeerd als serie of als "enkelvoudige" opname .. het helpt voor geen zak !
PROXIMUS ! eea wordt behoorlijk problematisch !
Het gaat toch niet op dat men nu elke geprogrammeerde aflevering/programma moet gaan zitten controleren a) of het wel opneemt en b) of het op de juiste tijd opneemt ! .. en eventueel dan nog de computer moet opstarten om te trachten de boel te corrigeren via TV-Overal omdat al de rest morsdood is ttz niet meer reageert op een "opname" ?
Bladzijde 4 / 4
ik heb hetzelfde voor, ik programmeer bijvoorbeeld:
Zoo, op zender "zes" en na de opname staat het er 2x (gelukkig 1x goed)
op CAZ staat er soms een opgenomen serie of film, tijdsduur ok, maar na 2 á 5 min kijken sluit alles af, geen opname dus.
Soms programmeer ik een serie op discovery N en ik krijg de serie die daarna word afgespeeld, dus maar 5 min van de oorspronkelijke.
Zelfs bij het verwijderen van opgenomen series of films staan die er soms opnieuw op, raar... Na 2 of 3x lukt het dan wel.
Ook andere zenders geven gelijkaardige problemen. ("gelijkaardige" = misschien foute woordkeuze want "aardig" is het niet!)
Aangezien er zoveel mensen dit voor hebben, is er vermoedelijk iets mis met de updates/programmatie binnen proximus zelf en ligt het niet aan de decoders.
Zoo, op zender "zes" en na de opname staat het er 2x (gelukkig 1x goed)
op CAZ staat er soms een opgenomen serie of film, tijdsduur ok, maar na 2 á 5 min kijken sluit alles af, geen opname dus.
Soms programmeer ik een serie op discovery N en ik krijg de serie die daarna word afgespeeld, dus maar 5 min van de oorspronkelijke.
Zelfs bij het verwijderen van opgenomen series of films staan die er soms opnieuw op, raar... Na 2 of 3x lukt het dan wel.
Ook andere zenders geven gelijkaardige problemen. ("gelijkaardige" = misschien foute woordkeuze want "aardig" is het niet!)
Aangezien er zoveel mensen dit voor hebben, is er vermoedelijk iets mis met de updates/programmatie binnen proximus zelf en ligt het niet aan de decoders.
Dag Sinjoor,
Kan je me een voorbeeld geven van enkele opnames?
Zender: Programma: :Te Vroeg / te laat / niet / verdwenen.
Mvg
OdB
Kan je me een voorbeeld geven van enkele opnames?
Zender: Programma: :Te Vroeg / te laat / niet / verdwenen.
Mvg
OdB
Goedemorgen,
Ik ga dit moeten laten nakijken door onze ingenieurs.
Kan je me paar voorbeelden geven.
Zender: Programma: :Te Vroeg / te laat / niet / verdwenen.
Ik ga dit moeten laten nakijken door onze ingenieurs.
Kan je me paar voorbeelden geven.
Zender: Programma: :Te Vroeg / te laat / niet / verdwenen.
Ik heb de laatste tijd ook regelmatig problemen met opnames op mijn V4. Bij het afspelen staat er op de info tijdsbalk dat er dan bv. 1u20 is opgenomen (incl. 5 voor en 30min nà), maar na 35 minuten wordt de weergave gewoon afgebroken Het zijn wél nPVR-opnames.
inderdaad, vandaag ook zo'n 35 opnames kwijt die de helpdesk niet kon recupereren.
+1 't is inderdaad heel erg met de opnames, zucht.
addendum: De programmatie is dus ongelofelijk f*ck'd up !
Bvb ... "De allesweter" morgen 3 Nov ... staat in het menu geprogrammeerd van 19u35 tot 21u05 zonder logo of ikoon ! Komplete BS ! Het programma begint maar om 20u40 en duurt tot 21u35 ! Dus opname op voorhand al naar de .... !
Grappig genoeg kan ik de opname niet als "enkelvoudige aflevering" programmeren maar wel als serie ! Nu staat er dus in mijn TV menu "geplande opnames" een individuele? input om 19u35-21u05 met blanco ID voor deze uitzending en de serie met ikoon aflevering om 20u35-21u35 ... De afleveringvan Do 10 Nov staat er ook zonder logo/tekening wat dus het ergste laat vermoeden ! waarschijnlijk gelinkt aan de FUP input van 19u35-21u05 ... !
Man man .. wat een zooitje nu !
Bvb ... "De allesweter" morgen 3 Nov ... staat in het menu geprogrammeerd van 19u35 tot 21u05 zonder logo of ikoon ! Komplete BS ! Het programma begint maar om 20u40 en duurt tot 21u35 ! Dus opname op voorhand al naar de .... !
Grappig genoeg kan ik de opname niet als "enkelvoudige aflevering" programmeren maar wel als serie ! Nu staat er dus in mijn TV menu "geplande opnames" een individuele? input om 19u35-21u05 met blanco ID voor deze uitzending en de serie met ikoon aflevering om 20u35-21u35 ... De afleveringvan Do 10 Nov staat er ook zonder logo/tekening wat dus het ergste laat vermoeden ! waarschijnlijk gelinkt aan de FUP input van 19u35-21u05 ... !
Man man .. wat een zooitje nu !
Bladzijde 4 / 4
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.