Beste,
Sinds 3 maand klant maar toch al enkel "bugs" tegengekomen.
Als fervent tv kijker vind ik bepaalde dingen belangrijk.
Overzichtelijk opnemen, beeldkwaliteit, synchronisatie en efficiëntie, buiten de beeldkwaliteit heb ik hier toch reeds enkele bemerkingen dewelke u hieronder terug vindt.
De opnames van Familie bv staan in de planning opgenomen maar helaas niet te zien op beide decoders, ondanks de harde schijf is verwijderd uit beide toestellen en alle opnames gepland staan online ipv van harde schijf, gezien dit voor mijn vrouw een belangrijke programma is, werkt dit als een frustrerend onderdeel van onze Proximus tv ervaring.
Ik denk dat op dit vlak jullie nog enkele dingen kunnen leren van jullie conculega's, bij hun hadden wij nooit dit probleem en konden we zelf bepaalde seizoenen "skippen" omdat we deze reeds gezien hadden maar nieuwe bleef hij dan wel opnemen hier komt mijn punt efficiëntie dan aan het punt.
Ik hoop dat dit probleem dringend bekeken wordt zodat onze tv ervaring optimaler verloopt.
Eveneens is het mij tot heden nog steeds niet gelukt om de nummer van mijn vrouw te importeren in on pack omdat ze een joint offer heeft, dewelke al loopt van 06/2015!! Ik krijg steeds het antwoord via telefoon "u bent minder dan 6 maanden klant" dus dit gaat niet :-s, als u mij die logica kan toelichten wacht ik vol ongeduld op dit gevolg.
Met vriendelijke en ongeduldige groeten,
Dainy
Beantwoord
Opname gepland (Familie) staan in de planning maar nooit zichtbaar.
Beste antwoord door AndyM
Dag iDainy,
Kan je mij even je klantnummer doorsturen? Dan bekijk ik het probleem met je opnames even. Heb je ondertussen al de decoder(s) eerst uitgezet door achteraan de schakelaar op "0" te zetten? Dan zet je de modem uit, ook met de schakelaar. Wacht een 5tal seconden en herstart je modem. Het kan een paar minuten duren voor je modem opgestart is. Nadien mag je de decoder(s) opnieuw opstarten. Laat mij weten of je de opnames kan terugvinden. Mvg, AM
Bekijk origineelKan je mij even je klantnummer doorsturen? Dan bekijk ik het probleem met je opnames even. Heb je ondertussen al de decoder(s) eerst uitgezet door achteraan de schakelaar op "0" te zetten? Dan zet je de modem uit, ook met de schakelaar. Wacht een 5tal seconden en herstart je modem. Het kan een paar minuten duren voor je modem opgestart is. Nadien mag je de decoder(s) opnieuw opstarten. Laat mij weten of je de opnames kan terugvinden. Mvg, AM
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.