Opname eurosport


Ik wil de ronde van californie opnemen maar dat wordt niet aanvaard.

Wenkbrauw ophalen

37 reacties

Terug, ik ben gaan omwisselen in de telefoonwinkel
Nu heb ik weer een ander probleem, ik krijg de melding foutive code en ik heb altijd dezelde code gebruikt en nu wordt die geweigert? Kan ik die ergens resetten
en daarmee is jouw Eurosport probleem opgelost?

mvg
Alles in orde nu, hoop ik toch. Dikke halve dag gezocht en gebeld en gewoon naar de winkel geweest en in orde.

Allemaal bedankt voor de steun, nu ga ik eten.
raar probleem... enfin, toch weer opgelost :)

smakelijk en tot een volgende

mvg
Dat is juist maar het kan toch niet dat ik de enige ben die zoiets voor heeft. Belgacom is hier bij mij de laatste 14dagen niet weggeweest. Eerst ging mijn beeld altijd weg, komt iemand zien de lijn uitgemeten(zou slecht zijn) en laat een ploeg komen om te graven en er worden nieuwe verbindingen gemaakt en dan niet kunnen opnemen wat ik wilde opnemen. 4dagen zonder tv en internet, kan u verzekeren geen internet is een ramp. Maar eind goed, hoop ik toch.
Hallo, kom nog effen goede dag zeggen. Alles marcheert hier picobello, heeft nog nooit zo goed geweest maar ik zal maar hout vast houden zeker. In elk geval zouden ze die decoders sneller moeten vervangen, groetjes
Nog een geluk dat ze ons nog niet sneller vervangen hé marcel ;)

Maar het voornaamste is dat alles goed werkt en je content bent.

mvg,

ricy
Reputatie 7
Badge +1
@Marcel: Graafwerken en nieuwe verbindingen ? dat klinkt alsof ze je op VDSL2 gezet hebben met verbinding aan de lokale ROP. Heb je dan een b-box2 meegekregen in het Belcagom Center ?

Kijk voor de zekerheid eens op de configuratiesite van de b-box2 (ingeval je er een zou hebben):

http://192.168.1.1/

onder "advanced settings/status" wat daar allemaal staat. Is dat zoiets ?:

Status






















































































INTERNET (Full routed) GATEWAY INFORMATION WIRELESS
IPoE Address xx.xxx.xx.xx
LAN IP Address xxx.xxx.x.x
Runtime Code Version 60R109-60A040 Associated clients 0
IPoE Netmask 255.255.0.0 Subnet Mask 255.255.255.0 LAN MAC Address 00:23:48:21:2c:e4 Clients MAC Address No station connected
PPPoE Address xx.xxx.xx.xxx
DHCP Server Enabled WAN MAC Address 00:23:48:21:2c:e5
PPPoE Netmask 255.0.0.0 Firewall























Interface Level
br0 Disabled
eth1.20 Medium
eth1.30 Medium
ppp0 Medium

Hardware Version 1
VDSL line status SHOWTIME Wireless Disabled Serial Num LK09055DP211000
Downstream line rate 29920 kbps
VDSL Version Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47
Upstream line rate 6048 kbps

Downstream Training Margin 25.6 dB

Laat nog eens iets weten ?
de schermafbeeldingen die hij eerder deze week gepost heeft zijn iig niet afkomstig van de bbox 2

mvg
Neenee, een gewone b-box en de verbinding van de kabine tot bij mij aan de straat was goed maar de aftakking(las) om bij binnen te komen was slecht en achteraf gezien ook mijn decoder. Persoonlijk denk ik dat alleen mijn decoder kapot was.
Reputatie 7
Badge +1
OK, Marcel, als 't maar werkt.

Reageer