Ik wil de ronde van californie opnemen maar dat wordt niet aanvaard.
Bladzijde 2 / 2
Terug, ik ben gaan omwisselen in de telefoonwinkel
Nu heb ik weer een ander probleem, ik krijg de melding foutive code en ik heb altijd dezelde code gebruikt en nu wordt die geweigert? Kan ik die ergens resetten
en daarmee is jouw Eurosport probleem opgelost?
mvg
mvg
Alles in orde nu, hoop ik toch. Dikke halve dag gezocht en gebeld en gewoon naar de winkel geweest en in orde.
Allemaal bedankt voor de steun, nu ga ik eten.
Allemaal bedankt voor de steun, nu ga ik eten.
raar probleem... enfin, toch weer opgelost :)
smakelijk en tot een volgende
mvg
smakelijk en tot een volgende
mvg
Dat is juist maar het kan toch niet dat ik de enige ben die zoiets voor heeft. Belgacom is hier bij mij de laatste 14dagen niet weggeweest. Eerst ging mijn beeld altijd weg, komt iemand zien de lijn uitgemeten(zou slecht zijn) en laat een ploeg komen om te graven en er worden nieuwe verbindingen gemaakt en dan niet kunnen opnemen wat ik wilde opnemen. 4dagen zonder tv en internet, kan u verzekeren geen internet is een ramp. Maar eind goed, hoop ik toch.
Hallo, kom nog effen goede dag zeggen. Alles marcheert hier picobello, heeft nog nooit zo goed geweest maar ik zal maar hout vast houden zeker. In elk geval zouden ze die decoders sneller moeten vervangen, groetjes
Nog een geluk dat ze ons nog niet sneller vervangen hé marcel ;)
Maar het voornaamste is dat alles goed werkt en je content bent.
mvg,
ricy
Maar het voornaamste is dat alles goed werkt en je content bent.
mvg,
ricy
@Marcel: Graafwerken en nieuwe verbindingen ? dat klinkt alsof ze je op VDSL2 gezet hebben met verbinding aan de lokale ROP. Heb je dan een b-box2 meegekregen in het Belcagom Center ?
Kijk voor de zekerheid eens op de configuratiesite van de b-box2 (ingeval je er een zou hebben):
http://192.168.1.1/
onder "advanced settings/status" wat daar allemaal staat. Is dat zoiets ?:
Status
Laat nog eens iets weten ?
Kijk voor de zekerheid eens op de configuratiesite van de b-box2 (ingeval je er een zou hebben):
http://192.168.1.1/
onder "advanced settings/status" wat daar allemaal staat. Is dat zoiets ?:
Status
INTERNET (Full routed) | GATEWAY | INFORMATION | WIRELESS | ||||||||||||
IPoE Address | xx.xxx.xx.xx | LAN IP Address | xxx.xxx.x.x | Runtime Code Version | 60R109-60A040 | Associated clients | 0 | ||||||||
IPoE Netmask | 255.255.0.0 | Subnet Mask | 255.255.255.0 | LAN MAC Address | 00:23:48:21:2c:e4 | Clients MAC Address | No station connected | ||||||||
PPPoE Address | xx.xxx.xx.xxx | DHCP Server | Enabled | WAN MAC Address | 00:23:48:21:2c:e5 | ||||||||||
PPPoE Netmask | 255.0.0.0 | Firewall |
| Hardware Version | 1 | ||||||||||
VDSL line status | SHOWTIME | Wireless | Disabled | Serial Num | LK09055DP211000 | ||||||||||
Downstream line rate | 29920 kbps | VDSL Version | Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47 | ||||||||||||
Upstream line rate | 6048 kbps | ||||||||||||||
Downstream Training Margin | 25.6 dB |
Laat nog eens iets weten ?
de schermafbeeldingen die hij eerder deze week gepost heeft zijn iig niet afkomstig van de bbox 2
mvg
mvg
Neenee, een gewone b-box en de verbinding van de kabine tot bij mij aan de straat was goed maar de aftakking(las) om bij binnen te komen was slecht en achteraf gezien ook mijn decoder. Persoonlijk denk ik dat alleen mijn decoder kapot was.
OK, Marcel, als 't maar werkt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.