Skip to main content

Opname eurosport


Toon eerste bericht

37 reacties

  • Auteur
  • Rising star
  • 18 reacties
  • 17 mei 2011
Terug, ik ben gaan omwisselen in de telefoonwinkel

  • Auteur
  • Rising star
  • 18 reacties
  • 17 mei 2011
Nu heb ik weer een ander probleem, ik krijg de melding foutive code en ik heb altijd dezelde code gebruikt en nu wordt die geweigert? Kan ik die ergens resetten

  • Motivator
  • 5094 reacties
  • 17 mei 2011
en daarmee is jouw Eurosport probleem opgelost?

mvg

  • Auteur
  • Rising star
  • 18 reacties
  • 17 mei 2011
Alles in orde nu, hoop ik toch. Dikke halve dag gezocht en gebeld en gewoon naar de winkel geweest en in orde.

Allemaal bedankt voor de steun, nu ga ik eten.

  • Motivator
  • 5094 reacties
  • 17 mei 2011
raar probleem... enfin, toch weer opgelost :)

smakelijk en tot een volgende

mvg

  • Auteur
  • Rising star
  • 18 reacties
  • 17 mei 2011
Dat is juist maar het kan toch niet dat ik de enige ben die zoiets voor heeft. Belgacom is hier bij mij de laatste 14dagen niet weggeweest. Eerst ging mijn beeld altijd weg, komt iemand zien de lijn uitgemeten(zou slecht zijn) en laat een ploeg komen om te graven en er worden nieuwe verbindingen gemaakt en dan niet kunnen opnemen wat ik wilde opnemen. 4dagen zonder tv en internet, kan u verzekeren geen internet is een ramp. Maar eind goed, hoop ik toch.

  • Auteur
  • Rising star
  • 18 reacties
  • 19 mei 2011
Hallo, kom nog effen goede dag zeggen. Alles marcheert hier picobello, heeft nog nooit zo goed geweest maar ik zal maar hout vast houden zeker. In elk geval zouden ze die decoders sneller moeten vervangen, groetjes

  • Practitioner
  • 2518 reacties
  • 19 mei 2011
Nog een geluk dat ze ons nog niet sneller vervangen hé marcel ;)

Maar het voornaamste is dat alles goed werkt en je content bent.

mvg,

ricy

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 6492 reacties
  • 19 mei 2011
@Marcel: Graafwerken en nieuwe verbindingen ? dat klinkt alsof ze je op VDSL2 gezet hebben met verbinding aan de lokale ROP. Heb je dan een b-box2 meegekregen in het Belcagom Center ?

Kijk voor de zekerheid eens op de configuratiesite van de b-box2 (ingeval je er een zou hebben):

http://192.168.1.1/

onder "advanced settings/status" wat daar allemaal staat. Is dat zoiets ?:

Status






















































































INTERNET (Full routed) GATEWAY INFORMATION WIRELESS
IPoE Address xx.xxx.xx.xx
LAN IP Address xxx.xxx.x.x
Runtime Code Version 60R109-60A040 Associated clients 0
IPoE Netmask 255.255.0.0 Subnet Mask 255.255.255.0 LAN MAC Address 00:23:48:21:2c:e4 Clients MAC Address No station connected
PPPoE Address xx.xxx.xx.xxx
DHCP Server Enabled WAN MAC Address 00:23:48:21:2c:e5
PPPoE Netmask 255.0.0.0 Firewall























Interface Level
br0 Disabled
eth1.20 Medium
eth1.30 Medium
ppp0 Medium

Hardware Version 1
VDSL line status SHOWTIME Wireless Disabled Serial Num LK09055DP211000
Downstream line rate 29920 kbps
VDSL Version Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47
Upstream line rate 6048 kbps

Downstream Training Margin 25.6 dB

Laat nog eens iets weten ?

  • Motivator
  • 5094 reacties
  • 19 mei 2011
de schermafbeeldingen die hij eerder deze week gepost heeft zijn iig niet afkomstig van de bbox 2

mvg

  • Auteur
  • Rising star
  • 18 reacties
  • 19 mei 2011
Neenee, een gewone b-box en de verbinding van de kabine tot bij mij aan de straat was goed maar de aftakking(las) om bij binnen te komen was slecht en achteraf gezien ook mijn decoder. Persoonlijk denk ik dat alleen mijn decoder kapot was.

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 6492 reacties
  • 19 mei 2011
OK, Marcel, als 't maar werkt.