Opname eurosport


Ik wil de ronde van californie opnemen maar dat wordt niet aanvaard.

Wenkbrauw ophalen

37 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Verklaar je nader. IK heb het zojuist geprobeerd, en geen probleem. Van Eurosport kan je wel niet in nPVR of vanop afstand plannen.
de rit van gisteren was afgelast tgv de sneeuwval... misschien daarmee dat er niet opgenomen is?

voor de rest heb ik nog geen problemen ondervonden met opnames van eurosport

mvg
Ik selecteer dus vanuit de zenderlijst het programma. ok

opnemen, herinnering of samenvatting. ok

met marge of exact. ok

opname kan niet worden geplant.

Heb wel een nieuwe decoder, kan wel de gewone zenders zoals Een, Canvas, Vtm,Vt4, Ned1,2,3 opnemen

Vanaf zender 12 lukt het niet ook exqi niet!!!!!
Reputatie 7
Badge +1
Heb je een (of meerdere) eigen TV-gids(en) aangemaakt ? en heb je een Sport&Pleasure boeket met Eurosport HD en Eurosport2 ? of enkel EurosportN (SD) ?

En heb je de standaardprocedure al eens uitgevoerd ? (decoder heropstarten)
12 = eurosport (niet

13 = Ard (niet

14 = Zdf (niet

15 = Anne (niet

16 = Exqi (niet

19 = Acht (lukt wel

al die zenders heb ik zelf verplaatst dit omdat ik ze het meeste gebruikte.
eurospn (niet

eurospF (niet

heb met mijn vorige decoder een eigen tvgids aangemaakt en is door deze overgenomen
Ik vermoed: ADSL 4 Mbit met maar één stream ter beschikking waardoor hij enkel kan opnemen via NPVR?

Marcel, ga eens naar http://192.168.1.1 en post eens wat je daar ziet staan?
zender Acht kan hij opnemen en die zit toch niet in het nPVR pakket?

mvg
Ziehier een schermafbeelding.
marchel, klik eens op connection status en post dat eens, dat hebben we nodig .... maar dat ziet er wel bbox-1 achtig uit, dus je zal wel op adsl zitten

mvg
Ik hoop dat ge hiermee genoeg hebt?
sorry vergeten, ik heb een nieuwe hd decoder maar kan heb geen hd aansluiting. De lijn is pas nagekeken, uitgemeten. Zou dus moeten goed zijn. Bedankt
Reputatie 7
Badge +1
De schermafbeelding ziet er niet als b-box2 en VDSL2 uit.........
goeieavond marcel, uw profiel zie ik nog steeds niet, denk dat het ergens bij status staat (lang geleden dat ik nog b box vast gehad heb)

maar ben nu wel zeker dat je adsl hebt......

mvg
Reputatie 2
Badge +1
Zoals al eerder aangegeven door Wouter probeer je een opname te doen en ondertussen naar wat anders te kijken.
Je hebt door je ADSL-profiel slechts 1 stream ter beschikking waardoor je niet naar iets anders kan kijken dan wat je op je harde schijf opneemt.

De andere zenders (VRT, Ned, ...) nemen wel gewoon op omdat deze op het BGC netwerk worden opgenomen (nPVR)
Reputatie 7
Badge +1
Dat wordt stilaan duidelijk. Maar hij zou toch een programma moeten kunnen plannen voor opname van Eurosport als hij niet thuis is...maar dan wel naar Eurosport kijken terwijl hij de planning ingeeft. Of ben ik fout ? ik heb geen ervaring met de combinatie ADSL en TV.
maar hoe verklaar je dat hij Eurosport niet kan opnemen, en Acht en Nederland 1/2/3 wél - die zitten toch ook niet in het nPVR pakket?

mvg
@xenne, weet je soms waar je ergens kan vinden welke zenders er zitten in het nPVR pakket ?
goeienavond ricy

het zijn voor de moment de volgende zenders:

één – Ketnet/Canvas - VTM - VT4 - VijfTV - 2BE - Vitaya - één HD – Ketnet/Canvas HD – VTM HD - Cartoon Network NL – één + - Ketnet/Canvas + - La Une HD – La Deux HD – RTL-TVI HD – TF1 HD – France 2 HD - La Une - La Deux - RTL-TVI – Club RTL – Plug RTL - TF1 - France 2 - France 3 - AB3 - Cartoon Network FR

dat kan je onder andere hier vinden

mvg
Goede morgen, zal misschien nog even afwachten tot het einde van de maand dan het nieuwe systeem helemaal inorde zijn?

Bedankt iedereen
goeiemorgen marcel 1684

wachten brengt meestal geen oplossing.

want volgens mij is er wel degelijk een probleem, want als je kan opnemen van Acht/Ned dan zou het ook moeten lukken van Eurosport...

je zou zou eventueel eens kunnen proberen de decoder te herstarten of te resetten?

wat betreft adsl in combinatie met belgacom tv, denk dat de min. vereisten voor belgacom tv zijn dat je op adsl2 zit, maar 100% zeker ben ik dat niet. BGTV op een 4.6Mbit adsl profiel lijkt me iig om problemen vragen. marcel z'n profiel kennen we ondertussen nog niet

mvg
Is dan niet beter dat ik contact opneem met belgacom en resultaten vermeld op dit forum.
dat is misschien het handigste. 't is tenslotte een gratis nummer... en laat maar weten wat ze zeggen

mvg
Hier ben ik terug, ze gaan het probleem voorleggen aan een expert want het is een uitzonderlijk voorval. Tot later dan maar.
jawatte...... dank voor de update en laat maar weten wanneer de experts tot een oplossing komen ;)

mvg

Reageer