Het is WEERAL zover dat ik een opgenomen programma NIET kan bekijken!!
Het staat nochtans in het pvr menu en decoder stond stand-by dus alles moest goed verlopen.
Ik ben nog maar sinds januari klant, maar ik weet niet of dit nog lang zal duren als dit de manier van werken is.
Wanneer wordt hier iets aan gedaan??
Bladzijde 1 / 1
Probeer de decoder eens terug op te starten (uit stroom halen gedurende een aantal seconden). Heb je die opname gepland op de harde schijf of op het netwerk (30dagen) ?
$µ
$µ
Ik zet de decoder regelmatig eens uit met de knop achteraan.
Als je bedoelt om de decoder opnieuw op te starten, en dan te testen of ik het wel kan bekijken, zal dat niet meer gaan. Ik heb de "opname" al verwijderd.
Ik merkte wel op dat het "rec" icoontje niet brandde wanneer de opname normaal bezig moest zijn, wanneer ik later echter ging kijken naar pvr, stond het programma in kwestie er wel tussen.
Deze keer was het een serie opname, op de harde schijf, die alleen verwijderd wordt wanneer de schijf vol is, en de schijf was zo goed als leeg.
Ik ben niet 100% zeker, maar ik denk dat het ook al gebeurd is bij opnames van 30dagen.
Als je bedoelt om de decoder opnieuw op te starten, en dan te testen of ik het wel kan bekijken, zal dat niet meer gaan. Ik heb de "opname" al verwijderd.
Ik merkte wel op dat het "rec" icoontje niet brandde wanneer de opname normaal bezig moest zijn, wanneer ik later echter ging kijken naar pvr, stond het programma in kwestie er wel tussen.
Deze keer was het een serie opname, op de harde schijf, die alleen verwijderd wordt wanneer de schijf vol is, en de schijf was zo goed als leeg.
Ik ben niet 100% zeker, maar ik denk dat het ook al gebeurd is bij opnames van 30dagen.
het is altijd wel iets met opname's.Als je exact iets programmeert,staat het einde er nooit op.
ofwel lukt je planning,maar kun je de opname enkel samenvatten of verwijderen.
belgacom beslist waar je kunt naar kijken,ofwel moet je maar alles kopen,en dat wordt veel te duur voor sommige mensen.
Maar Belgacom is wel bereikbaar,en sommige operatoren zijn heel vriendelijk en behulpzaam.
Maar daarmee is het probleem niet altijd opgelost.Ik vond mijn kabel en dvd veel gemakelijker.
ofwel lukt je planning,maar kun je de opname enkel samenvatten of verwijderen.
belgacom beslist waar je kunt naar kijken,ofwel moet je maar alles kopen,en dat wordt veel te duur voor sommige mensen.
Maar Belgacom is wel bereikbaar,en sommige operatoren zijn heel vriendelijk en behulpzaam.
Maar daarmee is het probleem niet altijd opgelost.Ik vond mijn kabel en dvd veel gemakelijker.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.