Hallootjes,
Ik heb hier ook iedere dag opnieuw het probleem van opnamen die ik gewist heb die opnieuw in de lijst van de opgenomen programma's staan. Een heel lastig probleem want je krijgt een lange lijst met opnamen bijeen en welke opname heb ik al gezien en welke nog niet, heel vervelend.
Ik heb al getelefoneerd met de technische dienst maar mijn probleem is maar gedeeltelijk verholpen. Waarom gedeeltelijk?
Omdat ik eerst het probleem had op mijn twee decoders en nu nog maar op 1 decoder.
Ik heb twee V5 decoders: 1 in de woonkamer en 1 in de slaapkamer en communicatie gebeurd via PLC adapters (en ik heb een bbox 3 modem)
De technische support raadde mij aan om mijn modem uit te schakelen en opnieuw op te starten
en daarna de decoders uitschakelen en terug opstarten, dan de opnames wissen en dan zou het probleem opgelost moeten zijn. ( als het niet opgelost is hiermee, moet ik geduld oefenen zei hij want de engineers kennen het probleem en zoeken een oplossing)
Dus ik heb alles gedaan wat de medewerker van proximus zei: modem opnieuw opgestart, decoders opnieuw opgestart en opnames die ik al bekeken had, gewist. In de slaapkamer is het probleem opgelost maar in de woonkamer niet;
Wat nu? is er nog iets anders wat ik kan doen? Wachten totdat de engineers het probleem opgelost hebben? hoelang gaat dat duren? Wordt het wel opgelost? Dat weten we niet Ondertussen wordt de lijst met opnames die ik gewist heb en die opnieuw in de lijst staan met opgenomen programma's langer en langer, dat is bijna niet te doen. Wat moet ik nu?
Ook hier het probleem met de gewiste opnames die steeds terugkomen
Bladzijde 9 / 9
Beste jdm,
ik had het ook niet geïnterpreteerd als dat je mij wou overtuigen om te veranderen hoor,
we hebben beiden gedaan wat iedereen op een forum doet, of zou moeten doen 😉
en dat is, zijn ervaringen en opinie delen, en dat die eventueel totaal kunnen verschillen en zelf tegenover elkaar kunnen staan,
is ook normaal en mag geen enkel probleem zijn.
Tenslotte zijn we het beiden uiteindelijk eens, dat iedereen kiest voor wat hij persoonlijk het beste vindt.
Groetjes
ik had het ook niet geïnterpreteerd als dat je mij wou overtuigen om te veranderen hoor,
we hebben beiden gedaan wat iedereen op een forum doet, of zou moeten doen 😉
en dat is, zijn ervaringen en opinie delen, en dat die eventueel totaal kunnen verschillen en zelf tegenover elkaar kunnen staan,
is ook normaal en mag geen enkel probleem zijn.
Tenslotte zijn we het beiden uiteindelijk eens, dat iedereen kiest voor wat hij persoonlijk het beste vindt.
Groetjes
Ik heb ook nog altijd last van niet gewiste opnames maar heb dit enkel voor met nPVR en meestal met serie opnames films die
ik wis blijven wel gewist. nPVR blijft gemakkelijk om op te nemen maar het zou dan ook goed moeten werken maar dit is voor mij
geen reden om TN in huis te halen en ook niet om tv te kijken via smartcard op mijn smart tv, niets meer op nemen is geen optie.
ik wis blijven wel gewist. nPVR blijft gemakkelijk om op te nemen maar het zou dan ook goed moeten werken maar dit is voor mij
geen reden om TN in huis te halen en ook niet om tv te kijken via smartcard op mijn smart tv, niets meer op nemen is geen optie.
Je zou het kunnen omzeilen door de serie opnames, aflevering per aflevering op te nemen maar dan gaat het grote voordeel van serie opnames natuurlijk verloren ! en zo is het altijd wel iets 😉
Wat ik hier allemaal lees zijn precies allemaal vijgen na Pasen,en ik vraag mij af of men zelfs weet hoe je opnames moet verwijderen,k moet nu wel toegeven dat dit bij proximus omslachtig werkt omdat je dit daar moet bevestigen en bij telenet niet.
Bladzijde 9 / 9
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.