Ook hier het probleem met de gewiste opnames die steeds terugkomen



Toon eerste bericht

204 reacties

Beste jdm,

ik had het ook niet geïnterpreteerd als dat je mij wou overtuigen om te veranderen hoor,

we hebben beiden gedaan wat iedereen op een forum doet, of zou moeten doen 😉

en dat is, zijn ervaringen en opinie delen, en dat die eventueel totaal kunnen verschillen en zelf tegenover elkaar kunnen staan,

is ook normaal en mag geen enkel probleem zijn.

Tenslotte zijn we het beiden uiteindelijk eens, dat iedereen kiest voor wat hij persoonlijk het beste vindt.


Groetjes


Ik heb ook nog altijd last van niet gewiste opnames maar heb dit enkel voor met nPVR en meestal met serie opnames films die


ik wis blijven wel gewist. nPVR blijft gemakkelijk om op te nemen maar het zou dan ook goed moeten werken maar dit is voor mij


geen reden om TN in huis te halen en ook niet om tv te kijken via smartcard op mijn smart tv, niets meer op nemen is geen optie.
Je zou het kunnen omzeilen door de serie opnames, aflevering per aflevering op te nemen maar dan gaat het grote voordeel van serie opnames natuurlijk verloren ! en zo is het altijd wel iets 😉
Wat ik hier allemaal lees zijn precies allemaal vijgen na Pasen,en ik vraag mij af of men zelfs weet hoe je opnames moet verwijderen,k moet nu wel toegeven dat dit bij proximus omslachtig werkt omdat je dit daar moet bevestigen en bij telenet niet.

Reageer