nu staat er plotseling een factuur open van 249.99euro waarin ze terug gaan van september, oktober en november gedeeltelijk aanrekenen.
ik heb reeds contact gehad met de klantendienst en hebben mij 89.38 euro van 14 november teruggeboekt, wat ook effectief op de rekening is verschenen.
nu kan ik totaal niet meer aan uit wat ik wel moet betalen en wat reeds is betaald.
ook heb ik de weg gevolgd om online een factuur te betwisten maar stoot altijd tegen een muur van u kan die nu niet doen, dit is het antwoord dat ik steeds krijg:
Beste klant
Momenteel kunt u geen betwisting indienen via het web.
U kunt ons gratis bellen op 0800 22 800 (enkel tijdens de kantooruren).
de klantendienst vertelde mij ook dat ik een BizzPackInternet+Telefonie had omdat ik zelfstandige zou zijn maar ik ben gewoon particulier zonder btw nummer ofzo....
de problemen zijn begonnen toen ik een extra dienst aanvroeg namelijk een extra decorder voor mijn 2de tv.
ze zouden mij ook niet kunnen verder helpen en weet ff niet wat te doen
graag had ik op korte termijn een oplossing gekregen en liefst telefonisch.
Beste antwoord door HeidiE
Bekijk origineel