Beantwoord

Onjuiste factuur december

  • 11 December 2016
  • 13 reacties
  • 740 Bekeken

op 25 november waren alle facturen betaald waar ik ook tevens een sms van heb ontvangen.
nu staat er plotseling een factuur open van 249.99euro waarin ze terug gaan van september, oktober en november gedeeltelijk aanrekenen.
ik heb reeds contact gehad met de klantendienst en hebben mij 89.38 euro van 14 november teruggeboekt, wat ook effectief op de rekening is verschenen.
nu kan ik totaal niet meer aan uit wat ik wel moet betalen en wat reeds is betaald.
ook heb ik de weg gevolgd om online een factuur te betwisten maar stoot altijd tegen een muur van u kan die nu niet doen, dit is het antwoord dat ik steeds krijg:

Beste klant

Momenteel kunt u geen betwisting indienen via het web.

U kunt ons gratis bellen op 0800 22 800 (enkel tijdens de kantooruren).

de klantendienst vertelde mij ook dat ik een BizzPackInternet+Telefonie had omdat ik zelfstandige zou zijn maar ik ben gewoon particulier zonder btw nummer ofzo....

de problemen zijn begonnen toen ik een extra dienst aanvroeg namelijk een extra decorder voor mijn 2de tv.

ze zouden mij ook niet kunnen verder helpen en weet ff niet wat te doen

graag had ik op korte termijn een oplossing gekregen en liefst telefonisch.
icon

Beste antwoord door HeidiE 12 December 2016, 14:45

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Blijven aandringen zou ik zeggen, hetzij via de klantendienst hetzij via een Proximus center.
Als dat allemaal niks uithaalt dan naar de ombudsman stappen en als je lid bent van Test Aankoop ook daar aankloppen.
Badge +4
Bellen naar gratis nr 0800 22 800
en volg de stappen naar de facturatie dienst.
Reputatie 7
Badge +3
Beste eddy linsen,

Ik heb dossier 40341886 aangemaakt en in afwachting je factuur bevrozen.

De dossierbeheerder zal alles nakijken en je verder contacteren.

Groetjes,

HeidiE
Ik ben blijkbaar niet alleen met een dergelijk verhaal. Al reeds gedurende 6 maanden een slechte facturatie en dit wegens 2 verschillende abonnementen een bizz smart xl20 en een bizz smart + phone. In principe moeten beide toestellen gratis naar elkaar kunnen bellen. Zo werd het tenminste verkocht. Nu nog gekker sommige op de facturatie crediteren zonder problemen en andere weigeren. Nu is er reeds een klacht lopende sedert meer dan een maand. Ik ben dit eigenlijk beu en ga gewoon veranderen van provider. Ik weet dat dit mij geld gaat kosten, maar iedere maand aan de telefoon hangen is van het goede teveel.
Reputatie 7
Badge +3
😞 excuses, dit zou inderdaad niet zo lang mogen aanslepen. Ik heb je klantgegevens gevonden en zoek een collega om je dossier in behandeling te nemen en je op de hoogte te brengen.

vriendelijke groeten

Tina
Hoop doet leven
idem verhaal hier , alleen was mij beloofd als tussenkomst in geleden verlies , gratis diensten tot 31-12-2016 ,
In december een faktuur van meer dan 500 € , terugkerend tot september , inclusief installatiekost welke normaal gratis was .
Klacht ingediend , één maand later nog steeds in behandeling ??????
Beloftes aan telefoon maken duren 20 seconden , klachten behandelen meer dan een maand .
Zijn er dan zoveel klachten ??????? Da beloofd dan .
Reputatie 3
Badge +1
als ik het forum raadpleeg ,zijn er inderdaad veel klachten over fakturen maar wel altijd in hun voordeel!!!!
Reputatie 7
Badge +3
Dag partycook,

Je dossier is in behandeling en je zal zo spoedig mogelijk gecontacteerd worden door een dossierbeheerder.

Groetjes,

Antonella
Ook ik heb een foute factuur.
Ik wacht maar EEN maand af en stap dan meteen naar de rechter.
Ik heb daar al uitspraken gehoord als je in je recht staat................
Reputatie 7
Badge +3
Dag Mybirds1001,

Zie mijn antwoord op je andere bericht.

Groetjes,

Antonella
@antonellaD , ik ben inderdaad gecontacteerd door iemand , had totaal geen kennis over dossier , dus goeie dossierbeheerder !!!!!!
Na bijna een uur uitleg , moet zij mij de antwoorden schuldig blijven , enige dat ze kan zeggen is dat de gemaakte belofte door proximus niet realistisch is ??????? Nogthans wel een belofte door jullie medewerkers gemaakt .
Als compensatie van mijn verlies ( 18 dagen zonder website = enkele duizenden euro's ) kan ze een voorstel doen om 80 € ( lees goed , tachtig euro ) in mindering te brengen .
In augustus tientallen mails gestuurd , bijna nooit antwoord ( proximus zet niet graag iets op papier) , tot ik een mail verstuur dat ik tot dagvaarding zal overgaan . Binnen de 10 min telefoon met de bewuste belofte , blijkbaar eentje geweest om mij te sussen .
Goeie poging om in december dan eens alles proberen te innen .
En ter info : dossierbeheerder heeft alles terug naar af gestuurd
Reputatie 7
Badge +3
Dag partycook,

Ik zie dat je dossier toegewezen werd aan een andere dienst. Ik zal hun vragen om je dossier zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

Groetjes,

Antonella

Reageer