Skip to main content

Ongewenst sms'en met onderwerp factuur te betalen

sinds enkele maanden ontvang ik berichten per sms vh nr. +32476124710 van Belgacom, die niet voor mij bestemd zijn, (ik ben zelfs geen klant bij proximus)over automatische betalingen die uitgevoerd zullen worden. Herhaalde mondelinge klachten bij een Proximus verkooppunt leiden tot niets. Ik krijg daar te horen dat ze dit niet kunnen oplossen omdat men niet kan weten/vinden wie die opdracht tot deze berichten in gang gezet heeft. Ik wil deze berichten niet meer ontvangen kan dit opgelost worden en hoe?
This topic has been closed for comments

6 reacties

Elsa
  • 156 reacties
  • 18 mei 2016
mss via http://bel-me-niet-meer.be proberen
kan je dit op je gsm niet instellen om die sms'en te blokkeren

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 18 mei 2016
dit heb ik al is gedaan toen was het nr 8989 nadien 0476124078 dus dit is geen oplossing opgebeld wordt ik ook met onbekend nummer in het frans over deze facturen

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 19 mei 2016
een oplossing???????????????

Elsa
  • 156 reacties
  • 19 mei 2016
stuur anders eens een pb bericht aan Het Proximus Team

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 22 mei 2016
heb ik gedaan en geen reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 92 reacties
  • 22 mei 2016
Aangezien je blijkbaar al van alles geprobeerd hebt en Proximus zich van de stomme blijft houden, kan je misschien het probleem voorleggen aan de ombudsman voor telecommunicatie. Normaal gezien gaat het over geschillen met de eigen operator, maar je weet nooit.
Bel eens op het nummer 02 223 09 09 van de ombudsman om te horen of het zin zou hebben daarvoor bij hem een klacht in te dienen (dat kan alleen schriftelijk).
Zo ja, dan vind je hier het klachtenformulier:
www.ombudsmantelecom.be/nl/klacht-voor-bemiddeling.html?IDC=52.
Verwacht er evenwel niet te veel van.
PS: ik denk dat het probleem voor de Proximus medewerkers ligt in de privacy bescherming van de klanten. Zij kunnen/mogen waarschijnlijk niet zomaar gaan spitten in klanteninformatie natuurlijk.
Hopelijk komt er toch spoedig een oplossing.