Beantwoord

Omzetting smart 15 naar?

  • 4 April 2017
  • 4 reacties
  • 253 Bekeken

maandag krijg ik sms met de mededeling dat mijn nieuwe opties ingesteld zijn. nochtans niets gevraagd dus stop ik even aan proximus shop om uitleg. daar moeten ze bellen om te horen wat er aan de hand is. meneer goed nieuws voor u we hebben u pack geüpgraded maar er veranderd niets voor u, zelfde prijs onbeperkt sms en 1 film gratis per maand en meer data volume.( 2 gigabite in de plek van 1)oke niets gevraagd maar dan denk je dat je beter af ben. dochter stuurt vandaag 8 sms en en deze worden al dadelijk aangerekend ? hiervoor kon zij nochtans onbeperkt sms en. Zie nu in my proximus dat de overige drie abonementen mobiles smal zijn en het mijne hoofd van de rekening mobilus medium.
god weet wat het inhoud, zie ook geen verandering in my proximus app
icon

Beste antwoord door LorentzV 4 April 2017, 19:47

Bekijk origineel

4 reacties

maandag krijg ik sms met de mededeling dat mijn nieuwe opties ingesteld zijn. nochtans niets gevraagd dus stop ik even aan proximus shop om uitleg. daar moeten ze bellen om te horen wat er aan de hand is. meneer goed nieuws voor u we hebben u pack geüpgraded maar er veranderd niets voor u, zelfde prijs onbeperkt sms en 1 film gratis per maand en meer data volume.( 2 gigabite in de plek van 1)oke niets gevraagd maar dan denk je dat je beter af ben. dochter stuurt vandaag 8 sms en en deze worden al dadelijk aangerekend ? hiervoor kon zij nochtans onbeperkt sms en. Zie nu in my proximus dat de overige drie abonementen mobiles smal zijn en het mijne hoofd van de rekening mobilus medium.
god weet wat het inhoud, zie ook geen verandering in my proximus app
Like (0) Citeer Topic volgen Share
Reputatie 5
Badge +3
Dag Kokjekook,

Dit zou niet aangerekend mogen worden, kan je mij alvast de klantgegevens bezorgen? Kijk het graag met je na!

Dit kan je aan ons bezorgen via een privébericht, kan steeds via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Nicky
Reputatie 6
Badge +3
Dag kokjekook,

Mobilus S(mall) houdt in: onbeperkt onderling bellen, 120 minuten naar alle andere nationale nummers, onbeperkt nationaal sms'en, 2GB surfen en onbeperkt gebruik van Facebook.
Bij Mobilus M(edium) krijg je: Onbeperkt nationaal bellen en sms'en,5 Gb en ook weer onbeperkt Facebook. Het verbruik kunnen we helaas op dit moment niet controleren, maar ze zou onbeperkt gratis moeten sms'en, tenzij ze stuurt naar betalende/internationale nummers.

Groetjes,

Lorentz
Ze heeft sms en gestuurd naar vriendin in België ( 4 om precies te zijn ) en vier naar mij hoofd rekening

Reageer