Beantwoord

Omzetting cloud Belgacom naar Proximus

  • 23 January 2017
  • 11 reacties
  • 194 Bekeken

De cloud is omgezet, maar de foto's van Belgacom staan niet op Proximus.
Ik kan ook niet meer op belgacomcloud.be
Ik ben nu toch niet al mijn foto's kwijt?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door SamuelD 23 January 2017, 18:09

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Mertens,

De proximus cloud is nu toegankelijk op https://www.proximuscloud.be


Vervolgens kan je hier inloggen met je MyProximus account.

Kan je mij laten weten of dit lukt en of je hier je foto's terug vindt ?

Met vriendelijke groeten,

Samuel
daar geraak ik op, maar al mijn foto's van op de belgacomcloud zijn weg.
Reputatie 7
Badge +4
Heb je de cloud account regelmatig gebruikt voordat de wijziging gebeurde?
ja, er stonden vrij veel foto's op, van verschillende vakanties
Reputatie 7
Badge +4
Ik zie op je huidige cloud 3,8 GB in gebruik, klopt dat?
ja, maar de oude foto's staan er niet bij.
Reputatie 7
Badge +4
Vreemd , we hebben jammer genoeg geen mogelijkheid meer om de vorige gegevens terug te zetten, de wijziging naar de nieuwe cloud is ondertussen al even uitgevoerd. Alvast mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Geachte Mertens u bent niet alleen, hoe amateuristisch kan het zijn ik ben al mijn documenten kwijt - blijkbaar hebben ze bij één of andere Finse firma zitten rommelen met de Belgacom Cloud en mijn documenten vergeten over te zetten naar Proximus cloud de mappen (bovenliggende verzamelingen van bestanden) is wel overgezet maar zonder inhoud, dit is echt een ramp en véél van mijn bedrijfsgegevens heb ik niet meer bewaard op een andere plaats, cloud is immers gebackuped op verschillende plaatsen, niet dus, dit zal ik laten escaleren, dit gaat mij duizenden euro's kosten aan verloren info en tijd die ik erin heb gestoken. Een gewone, sorry we kunnen er niet meer aan en de oude zijn weg slik ik niet. Iemand idee hoe ik dit moet aanpakken zodat Proximus mij de geleden schade zal vergoeden, het vervelende van de zaak is dat ik niks meer kan bewijzen het stond namelijk in de cloud en nu is alles foetsie.
Ik zou dan toch graag willen weten waar ik terecht kan voor een klacht, want dit kan echt niet door de beugel.
We hebben daar foto's opgezet, zodat we ze altijd kunnen bewaren.
Ineens beslissen jullie van dat te veranderen en het feit dat wij herinneringen kwijt zijn, is blijkbaar ons probleem.
Sorry, maar dit wil ik niet zo laten.
Men zou toch denken dat zo een groot bedrijf toch beter voor zijn klanten zorgt...
Dus graag een mailadres of dergelijke waar ik mijn klacht kan indienen?
En liefst een waar ik ook een passend antwoord van krijg!
ombudsman van Proximus googelen en je komt er bij uit ik heb dit ook zopas gedaan je hebt jouw klantennummer nodig hier is de website : www.ombudsmantelecom.be
Reputatie 7
Badge +3
Dossier 41144803 is opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, die je ook verder zal contacteren. Grt, HeidiE

Reageer