omwisselen volgorde decoders

  • 15 December 2011
  • 5 reacties
  • 1546 Bekeken

Ik heb twee HD-decoders. De ene staat in de living, de andere in de keuken.

Ik heb een lijnverbinding van 50192 kbps. Op de decoder in de keuken kan in HD kijken en HD opnemen. Op de decoder in de living kan ik HD kijken en SD opnemen.

Ik zou dit graag omgekeerd hebben. Is dit mogelijk zonder de decoders te wisselen? De decoder in de living is immers een nieuwer model dan deze in de keuken.

5 reacties

Waarschijnlijk staan de beide decoders op dan.

Als je in de keuken HD kijkt en HD opneemt schiet er nog 1HD over voor je andere decoder en sd opnemen

Heb je al geprobeerd van eerst in de living naar HD te kijken en HD op te nemen dan deze in de keuken opzetten, dan zou in de keuken HD kunnen kijken SD opnemen. De omgekeerde volgorde dus.

Als het zo niet lukt dan moet je naar gratis nummer bellen 0800 22 700 en vragen om de volgorde van de registratie van je decoders om te laten wisselen.
Ik kan in de living nooit HD kijken en HD opnemen tezelfdertijd. Zelfs niet als de decoder in de keuken op een SD kanaal staat en ik niets opneem.
Dan zal het inderdaad van de volgorde afhangen hoe ze uw decoders gerigistreerd hebben bij bgc dus
dan moet je naar gratis nummer bellen 0800 22 700 en vragen om de volgorde van de registratie van je decoders om te laten wisselen.

Want anders ga je inderdaad de decoders van plaats moeten verwisselen.

mvg,
Ik heb gebeld naar het opgegeven nummer en daar heeft men inderdaad de volgorde van de decoders omgewisseld.

Een woord van dank voor ricy voor de goede raad en voor de belgacommedewerker die mij zeer vriendelijk te woord stond en het probleem supersnel oploste.
Dat is positief om nog eens te horen dat er nog zeer vriendelijke mensen zijn bij bgc zijn ook.Knipogen

graag gedaan hoor,

mvg,

Reageer