omruilactie decoders

  • 9 November 2015
  • 31 reacties
  • 841 Bekeken

Hallo,


Ik heb een brief gekregen waarin staat dat mijn oude decoder wordt omgeruild.


Ik heb nu 2 vragen hierover.


- Blijft de oude decoder ook nog even werken? Ik heb namelijk nog een hoop opnames op de HD staan.


- Krijg ik nu een decoder met een harde schijf of niet? In het ene bericht lees ik dat er een HD van 320GB zou insteken, in een ander bericht lees ik dat er helemaal geen HD meer inzit. Wat wordt het nu? Ik neem namelijk nogal wat series op, die ik achteraf allemaal achter elkaar afkijk. Met cloud opnames gaat dat dus niet meer lukken.


Peter

31 reacties

Ze hebben wel de v5-compact bezitters de kans gegeven om deze te kunnen aankopen voor 50€ en deze kans hebben ze gegeven ter gemoedkoming op het feit dat de v5-compact eerst aan 4€ aangerekend werd ipv van 8€ zoals voor de v5 en dit bedrag dus voor iedereen gelijkgetrokken werd zowel voor de v5-compact als voor de V5.


Daar heb ik dan op ingegaan en werd van mijn comfort pack (waar de decoder huur inbegrepen zat ) de huurprijs afgegaan en kreeg ik ook twee jaar garantie op de v5-compact die ik aangekocht heb. Wat natuurlijk een mooie geste was van PX, en dit mag ook gezegd worden als het positief is, eerlijk is eerlijk.
De medewerkers zouden dit eigenlijk allemaal niet moeten op een forum zetten of op hun sociale netwerken de juiste plaats is dat alles op hun officiele website gezet wordt en dit door de bevoegde persoon wat dan ook als officieel kan doorgaan en dan kom je niet meer tot die situaties van dat de ene medewerker er een ander uitleg voor geeft dan de andere, waar zij tenslotte niks kunnen aan doen in eerste instantie en toch ook bij de bevoegde dienst of persoon moeten ten rade gaan dan kan deze persoon of dienst beter direct dit op hun officiële site zetten of laten zetten om alle discussies te vermijden.
Reputatie 6
Badge +1
Wel als je er alles mee kan opnemen. Wil ik ook een V5 compact. Eigenlijk 2, want heb nu 2 V4 decoders. Hij is kleiner, verbruikt minder energie en maakt totaal geen lawaai. In NL bij KPN kun je ook enkel opnames op de server zetten. Zelf vind ik dit prima. Nu gaat je decoder kapot en daar sta je dan met je opnames. Gaat die nieuwe kapot, haal je een andere en kun je ze nog bekijken.
Je kan alles opnemen nu , dat hebben de medewerkers toch bevestigd, al heb ik ze nog niet zelf allemaal geprobeerd.

Allen konden ze nog geen uitsluitsel geven hoelang deze opnames zullen bewaard blijven zeker langer dan 60 dagen dat staat toch al vast !

Er zijn er die beweren dat je kon kiezen na 60 dagen voor een jaar, maar ik heb bij mij gezien dat er geen keuze komt na 60 dagen maar de opname blijft wel staan, alleen weet ik niet voor hoelang?
Reputatie 7
Badge +6
1) Er schijnt al een klein tweedehandshandeltje in gang geschoten te zijn van mensen die V4's verkopen/kopen in de hoop dat die de update nog krijgen en de vaste schijf ook nog in gebruik blijft. Sommigen hebben zelfs al de vraag gesteld of ze zo'n decoder ook mogen gebruiken en het antwoord zou zijn: ja, als hij bij de vorige gebruiker is uitgeschreven. Haha, echt waar.


2) Wat betekent : alles kunnen opnemen? Je kan meer posten opnemen via smartphone en site, maar kan je nu ook 2 programma's tegelijkertijd opnemen van bv BBC en een boeket zender? Ik twijfel daar aan.
Je hebt altijd al een 2d hands decoder zonder probleem kunnen in dienst stellen (je kan automatisch de-registreren) ==> dec registratie


Alles kunnen opnemen dat kan je niet op een harde schijf alleen al ze niet overlappen in tijd kan je programma's opnemen op de harde schijf en anders gebeurt die in de cloud wat toch de enige opname mogelijkheid zal worden in de toekomst zie maar naar NL KPN

Reageer