Nadat ik enkele dagen geleden toevallig merkte dat Norton niet actief was zocht ik deze op mijn laptop op en groot was mijn verbazing dat er niets actiefs meer te vinden was. Ik heb de stappen via Norton Remove and Reinstall gevolgd en toen kwam er een (oude) versie van Norton terug.
Echter, dit heb ik nu al drie keer moeten doen, dat is toch niet normaal meer?
Kan u mij verderhelpen aub?
Bladzijde 1 / 1
Dag Emmanuel,
Kan je mij je klantennummer bezorgen? Dan kijken we het even na. Groeten,Jimmy
Kan je mij je klantennummer bezorgen? Dan kijken we het even na. Groeten,Jimmy
Hier openbaar of via een privémail?
Je kan het op het forum via een privé bericht doen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Done.
Probeer je Norton op een windows 10 te installeren ? Daar je nog met een oude versie zit die hier niet compatibel mee is.
Ik heb Windows 8, Robrecht.
Voor zover ik weet is het alleen bij windows 10 maar het is mogelijk dat en late update ook problemen brengt op windows8.
Uw versie van norton wordt alleen op XP vista en Win 7 ondersteund.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_norton_nis/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security/norton-internet-security-niet-meer-verkocht.html
Je kan best je norton opzeggen en de nieuwere aanvragen.
Uw versie van norton wordt alleen op XP vista en Win 7 ondersteund.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_norton_nis/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security/norton-internet-security-niet-meer-verkocht.html
Je kan best je norton opzeggen en de nieuwere aanvragen.
Welke nieuwere?
Je hebt nu Norton Internet Security ( word niet meer verkocht en binnen kort niet meer ondersteund door norton) Je kan deze dus best opzeggen en Norton Security 1 of Norton Security 5 aanvragen. https://www.proximus.be/nl/id_cr_intsecurity/particulieren/producten/internetabonnementen/internet-opties/norton-security.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.