als ik sleutel invoer onjuist komt er steeds voor Norton eens afgezegd en nu terug gestart maar ik blijf de zelfde sleutel behouden en deze werkt niet
Bladzijde 1 / 1
kijk eens of je hier verder mee geraakt :
Installeer Norton op uw pc of Mac => http://www.proximus.be/installatienorton
of anders wachten tot een prox medewerker reageert
verder nog louter als info:
Norton Vragen
Installeer Norton op uw pc of Mac => http://www.proximus.be/installatienorton
of anders wachten tot een prox medewerker reageert
verder nog louter als info:
Norton Vragen
- Kies "Ik ben een klant en ken mijn telefoonnummer".
- Voer je telefoonnummer in en druk op OK
- Dan kies je "Ik heb een technische vraag"
- Vervolgens "Hoe gebruik ik mijn product".
- Selecteer dan "Norton".
- Vul de velden in en je zal snel feedback ontvangen.
Voor Norton kan je het contact formulier invullen op onze site:
https://www.proximus.be/contact/
Dag Chrisje, ik heb even alles na gekeken maar er iets niet goed doorgelopen naar norton en langs deze kant staat er nog niets actief. Ik laat het verder na kijken.
Dank u ik wacht nog even dan
Grtjs
Chris
Grtjs
Chris
Je norton zou actief moeten zijn, het zou je dus moeten lukken om norton te installeren.
Kan je nog eens opnieuw testen, let wel op indien je norton installeert doe dit dan steeds via www.proximus.be/installationnorton. en volg deze stappen:
Login op MyProximus
Selecteer het bestuuringssysteem van het toestel.
Maak een norton account aan
Klik op download en volg de stappe
Kan je nog eens opnieuw testen, let wel op indien je norton installeert doe dit dan steeds via www.proximus.be/installationnorton. en volg deze stappen:
Login op MyProximus
Selecteer het bestuuringssysteem van het toestel.
Maak een norton account aan
Klik op download en volg de stappe
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.