Skip to main content
Beantwoord

Norton Mobile Security

  • April 26, 2016
  • 12 reacties
  • 200 Bekeken

hoe kan ik Norton Mobile Security uitschakelen op mijn account ? Ik heb me deze telefonisch laten aansmeren , maar wil er eigenlijk van af. Eerste maand was gratis en om op te zeggen moet ik gewoon iets aanvinken op mijn account, maar ik vind daar niks van terug. Hoe geraak ik hier nu van af ?

Beste antwoord door Elsa

Heb je al geprobeerd via MyProximus
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

12 reacties

Elsa
  • Antwoord
  • April 26, 2016
Heb je al geprobeerd via MyProximus

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • April 26, 2016
Om een bestaande Norton-licentie te annuleren, zou u moeten langsgaan in een verkooppunt of de klantendienst contactere (volgens. de support site).

Zie:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_norton_licence/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security/een-licentie-van-norton-overzetten-kopen-of-annuleren.html

Elsa
  • April 26, 2016
Kan dat nu nog altijd niet via MyProximus, aankopen natuurlijk wel !

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 26, 2016
Ik denk dat ik het gevonden heb, via de site 🙂

Elsa
  • April 26, 2016
Je kan inderdaad altijd iets opzeggen via => Opzeggen
Maar altijd goed specifiëren wat je enkel en alleen wilt opzeggen en de rest behouden, om niet voor verassingen komen te staan

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 26, 2016
het is in orde, heb al bevestingsmail ontvangen 🙂

Elsa
  • April 26, 2016
Heb je het via de link => Opzeggen gedaan?

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 26, 2016
als ik via "opzeggen" ga, zie ik niets van Norton staan, enkel voor abonnementen enzo .... ik had het gedaan via my proximus, en beetje , en zo uitgekomen op "mijn Norton produkten", daar heb ik dan aangevinkt dat ik geen Norton wil.

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • April 26, 2016
Dat zou men dan op de support pagina wel moeten aanpassen, want via MyProximus is toch veel logischer en ... sneller.

Elsa
  • April 26, 2016
@Duchess

Ah ok, dat is wat ik dacht dat het via MyProximus ook kon, ik was misleid door Marleen haar antwoord :-)
bedankt voor de feedback trouwens, zo zijn we terug zeker dat het via MyProximus kan.
groetjes Elsa

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • April 26, 2016
HA, en ik was misleid door Proximus zelf! (enfin, de support site) 😳

Elsa
  • April 26, 2016
de ene misleidt hier de andere :-))
Op de Prox site staan nog hier en daar fouten hoor en zaken die niet aangepast zijn, maar ja wie maakt er nu geen fouten!-)