Beantwoord
Nokia gsm
op 14/12/2015 kocht ik 3 nokia gsms lumia 635 ( 2 dochters en ikzelf) in de proximus winkel in Diest. er is 2 jaar garantie op. tot begin december 2016 hebben de gsms prima gewerkt. de 2 dochters hun gsm viel regelmatig zonder reden zomaar uit, terug gezet naar fabrieksinstellingen en dan was het probleem voor een paar dagen opgelost.ondertussen hadden wij een bericht gekregen van happy house en een afspraak gemaakt voor 17/12/2016. de gsms van de dochters vielen nog regelmatig en uit en mijn gsm had problemen als ik werd gebeld, want dan was er een geraakt te horen en was de beller of gebelde moeilijk te verstaan. ook het geluid werkte niet altijd en de smsen kwamen soms niet binnen. op 12/12/2016 moesten wij in Diest zijn en gingen binnen in de winkel en legde het probleem uit. dat kan te maken hebben met een up-date zei de medewerkster wacht maar tot de technieker bij jullie is geweest op 17/12/2016. oke kan zijn dachten wij maar niets was minder waar, de gsm van de jongste dochter bleef al een hele tijd opstaan maar die van de oudste dochter en mijn gsm hadden nog steeds problemen. we zijn naar de winkel in Diest terug gegaan en hebben de 2 gsms laten opsturen voor herstelling. er is een stukje vervangen in elke gsm 2 weken later zijn de 2 gsms hersteld en gaan we ze afhalen. het is dan donderdag 12/01/2017. op zondag 15/01/2017 valt de gsm van de oudste dochter opnieuw uit zonder reden. we rijden maandag 16/01/2017 terug en de medewerkster haal de batterij eruit en blaast eens door de telefoon en hij werkt terug, er zat dus een stofje in de weg. beschaamd rijden wij terug naar huis maar op dinsdag 17/01/2017 valt de gsm alweer uit, hij blijft ongeveer 1 uurtje op. we rijden opnieuw naar Diest en ik vraag om de gsm op te zetten zonder de batterij eruit te halen, maar dat ging niet volgens de medewerkster, ik zal hem terug opsturen. ik heb hier mijn bedenkingen bij want dat ding valt nog onder garantie is er geen ander oplossing. ja maar nu nog niet pas als de gsm 3 keer is opgestuurd dan kunnen ze een ander oplossing aanbieden. donderdag 26/01/2017 zijn we de gsm terug gaan halen in Diest, ik vraag wat er deze keer is gerepareerd, een stukje vervangen is het antwoord van de medewerkster.( de dochter heeft 's avonds gezien dat de batterij is vervangen) de apps op mijn gsm werken niet, ik vind geen up-dates en zeg dit tegen de medewerkster, ze vraagt om het toestel even te bekijken en ik geef het haar? ik vind dat ze nogal lang aan het kijken is en ga naast haar staan en zie dat ze door de ontvangen sms-berichten aan het scrollen is en vraag haar wat de bedoeling is, de medewerkster is geschrokken en doet het scherm dicht, ik zie dat ze ook mijn geschiedenis open heeft staan en daar in heeft zitten neuzen. ik vraag haar opnieuw wat de bedoeling is en de medewerkster snauwt me toe dat ik zo niet moet roepen. ik ben buiten gegaan ik vind de service na verkoop nul komma nul. ik vind het niet kunnen dat een gsm onder garantie niet word vervangen, ik heb het gevoel dat proximus ons aan de draai gaat houden tot de garantie voorbij is. ondertussen is de jongste dochter haar gsm ook uit gevallen en kan met haar gsm het spelletje van vooraf aan opnieuw beginnen. ik ben het beu en wil een degelijke service krijgen van proximus, we zijn tenslotte al 25 jaar klant. wat kunnen we het beste doen?
Beste antwoord door Lobke
vandaag (22/03/2017) met 3 kapotte gsms naar Diest, ze hebben al een tijdje in de kast gelegen omdat ik geen zin had in een confrontatie met die van Diest. ik was van plan om de gsms daar neer te leggen en te zeggen steek ze waar de zon niet schijnt en ik ga naar testaankoop en de ombudsdienst met mijn verhaal want mijn emmer is overgelopen. toevallig is de shopmanager daar en zegt dat hij van iemand een mail heeft gekregen en dat de 3 gsm toestellen worden vervangen. ik kan mijn oren niet geloven. is er dan toch iemand die eindelijk ons verhaal serieus heeft genomen . bedankt aan die persoon om de 3 gsms te vervangen. hopelijk moeten we deze historie nooit meer meemaken.
Bekijk origineelThis topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.