Beantwoord

No permission to send SMS...

  • 22 October 2016
  • 10 reacties
  • 501 Bekeken

Beste,

Misschien niet de eerste keer deze vraag (maar ik vind enkel iets van paar jaar geleden terug, zonder echt antwoord).

SMS versturen naar bepaald verkort nr. werkt niet. Andere verkorte nummers werken steeds wel. Enige oplossing hiervoor?

Dank!
icon

Beste antwoord door Marleen 22 October 2016, 17:49

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Kan het zijn dat u dat nummer ooit geblokkeerd heeft?
Dank voor uw reactie. Neen. Het gaat om een 4-cijferig nummer om iets aan te kopen.
Reputatie 6
Badge +3
dat is zo moeilijk om uit te vissen: kan geblokkeerd zijn bij proximus, kan geblokkeerd zijn op de smartphone zelf...
Het kan zijn dat Proximus geen contract heeft met de leverancier van dit nummer of zelfs dat de leverancier van dit nummer geblokkeerd werd vanwege wanpresaties enzovoort...

Proximus kan misschien antwoorden als je het 4-cijferig nummer hier zou posten.
Het gaat om volgend nr. : 3411

Dank u wel.
Ter aanvulling : op eigen toestel staan permissions om bv. premium sms verzenden op "altijd toestaan".
Reputatie 7
Badge +6
Volgens de site van dat bedrijf, zou het met Proximus dus wel moeten lukken.
www.gratisrijbewijsonline.be/varia/codes
Reputatie 3
Hans,
een lijst in pdf formaat vind je hier: lijst verkorte nummers

De link staat ook op deze pagina:
speciale nummers
@ Marleen: het zou inderdaad moeten lukken, maar het lukt dus niet. Een kennis gebruikt ook dit nr (met Proximus) en daar lukt het wel. Zal niet aan het nr. zelf liggen dus. Logisch gevolg : ergens dus wel bij Proximus/mijn abo. Bizar wel want ik kan wel bv. parkeren betalen via sms. Waarom dan niet een ander betaal-sms nr?

@ Oma: bedankt voor de info. Deze pag had ik ook al gelezen en mijn plan was ook om nr klantendienst te bellen om te deblokkeren ipv te blokkeren. Wel begrijp ik niet dat mijn abo/mijn nr. automatisch dergelijke diensten blokkeert? Morgen hoop ik dus via klantendienst (wens me goeie moed!) dit probleem op te lossen.

In elk geval, dank u voor jullie reacties!
# Proximus? Betaalsms : 3411 werkt niet op mijn abo. Eventueel via deze weg oplossing?
Reputatie 7
Badge +6
Als de klantendienst bellen je wat ontmoedigt, kan je het inderdaad eens proberen via Twitter. Daar wordt meestal vlug gereageerd.

Reageer