Njam op BTV ?? Wanneer?

  • 5 December 2010
  • 4 reacties
  • 5104 Bekeken

Komt de nieuwe zender Njam ook op BTV?

Momenteel blijkbaar alleen beschikbaar bij Telenet.

4 reacties

Is volgens mijn van Studio 100, dus ik denk dat deze zender niet zo snel naar BTV zal komen.

Ook Studio 100 TV kan je enkel bij Telenet zien, evenals VTM Kzoom +. Veel van de programma's die op Kzoom worden uitgezonden, zijn nu ook in handen van Studio 100...
Spijtig. Denk eveneens dat njam niet snel op belgacom zal komen. Als er geen exclusiviteitscontract is tussen telenet en studio 100 moet belgacom hier toch een efforke kunnen doen. Ik wil deze zender doodgraag ontvangen.
Reputatie 6
Badge +3
Belgacom kan misschien een deal doen: exclusiviteit voetbal delen in ruil voor njam en kzoom+ of niet... Denk dat voetbal wel meer waard is dan 2 prutszendertjes.
Reputatie 5
Badge +2
Telenet heeft een exclusiviteitscontract met Studio 100, dus Studio 100 TV en Njam! blijven nog even bij de kabelmonopolist.

Trouwens vtmKzoom+ is niet van Studio 100, maar van de Vlaamse Media Maatschappij (vtm, 2BE, Vitaya,...). Het zijn zij die beslist hebben om vtmKzoom+ exclusief via Telenet uit te zenden en het zijn zij die Anne exclusief via Belgacom TV laten lopen. Bovendien lopen de series die op vtmKzoom+ te zien zijn, later ook op vtmKzoom. Njam! zendt trouwens ook niet heel veel programma's uit want om de zoveel uur wordt alles herhaald in lusvorm.

Mvg

Reageer