Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe SIM werkt niet


sinds maandag een nieuwe sim ontvangen.
De aanvraag voor overzetten van orange prepaid kaart naar proximus met behoud van tel. nummer is dan ook gedaan. Nu, 4 dagen later werkt de nieuwe sim nog steeds niet?
2100298032931

Beste antwoord door LorentzV

Dag freewillie,

Ik zie dat de overdracht bij mobistar werd geweigerd door Sim/account missmatch. Heb contact opgenomen om het toch nog door te voeren wat binnen de 24 uur in orde zal zijn.

Groetjes,
Lorentz.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 348 reacties
  • Antwoord
  • 30 maart 2017
Dag freewillie,

Ik zie dat de overdracht bij mobistar werd geweigerd door Sim/account missmatch. Heb contact opgenomen om het toch nog door te voeren wat binnen de 24 uur in orde zal zijn.

Groetjes,
Lorentz.

  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 30 maart 2017
ok, bedankt.
Indien niet hoort u mij terug 🙂 😉

  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 31 maart 2017
De overdracht is in orde!
?