Van mei 2016 heb ik een gsm abonnement bij proximus. Sinds dit weekend is daar internet, digitale tv en vaste lijn bijgekomen. Op myproximus.be kan ik deze producten evenwel niet terugvinden. Vind ook geen knop om deze toe te voegen. Tevens heb ik ook nog geen gegevens voor smart wifi
Bladzijde 1 / 1
Beste,
Heb je hier al een kijkje genomen?
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user_res_apps/particulieren/support/applicaties-apps/myproximus/uw-verbruik-raadplegen/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/al-uw-producten-en-facturen-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
Ondertussen kan je een privebericht sturen met je GSM nummer / login.
Kristof
Heb je hier al een kijkje genomen?
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user_res_apps/particulieren/support/applicaties-apps/myproximus/uw-verbruik-raadplegen/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/al-uw-producten-en-facturen-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
Ondertussen kan je een privebericht sturen met je GSM nummer / login.
Kristof
Beste, ik ben beheerder van myproximus.be maar zie nergens de knop "Koppel uw Pack en vaste diensten aan MyProximus" staan.
Wat bedoel je met privébericht sturen?
Danny
Wat bedoel je met privébericht sturen?
Danny
Danny
Je kunt een privébericht sturen naar mijn collega Kristof door te klikken op zijn naam, en vervolgens te klikken op 'Stuur bericht'.
Dan krijg je een tekstveld waar je kunt in typen. Klik dan op 'Opslaan' om te versturen.
Ik kijk het na.
Dit is nu opgelost. Er ontbraken enkele profielen waardoor u niet alles zag.
Ik heb uw login verwijderd en opnieuw aangemaakt.
Kan je eens kijken? vergeet niet om je email te bevestigen.
Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden. MyProximus expert
Ik heb uw login verwijderd en opnieuw aangemaakt.
Kan je eens kijken? vergeet niet om je email te bevestigen.
Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden. MyProximus expert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.