niet opgenomen en problemen bij opstarten

  • 2 April 2011
  • 6 reacties
  • 1220 Bekeken

gisteren had ik een 3tal programma's ingesteld om op te nemen omdat ik niet thuis was. Geen enkel programma was overschrijdend. Ik had nog eens gekeken bij het overzicht van de geplande opnames om te kijken als ik niets vergeten was.

Daarnet opende ik het menu pvr om de programma's te bekijken, ze zijn niet opgenomen! er staat overal een kruisje bij.

Ik heb de update al een paar weken en het is de eerste keer dat ik zoiets tegenkom, maar uiteraard tot groot ongenoegen

Het is ook al de 2de opeenvolgende dag dat als ik op de standbyknop van de decoder druk of via de afstandsbediening om hem aan te leggen, dat hij niet reageert. Ik moet dan eerst de schakelaar af- en aanzetten en weer de hele opstartprocedure ondergaan

@Eva: kan dit te maken hebben met de update? alhoewel ik die al een paar weken heb

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Volgens mij niet rechtstreeks te maken met de installatie van de update. Ik heb nog de oude interface en heb nu bijna dagelijks een kruis staan achter een aantal geplande opnames (soms 3), zowel van series met PVR als nPVR (30d) planning. Moet dan alles wissen en terug ingeven. De kruisjes komen er achter te staan tijdens de nachtelijke update van de TV-gids denk ik. Ik probeer alles altijd 4 dagen vooruit te plannen, maar moet die planning nu bijna dagelijks controleren en bijstellen...maar als je 's morgens vertrekt en eerst laat 's avonds thuiskomt is dat geen optie natuurlijk, tenzij je het nog snel even kunt checken voor je vertrekt.

Ik kan me niet van de indruk ontdoen, dat het toch iets te maken heeft met het lanceren van die nieuwe interface.Wenkbrauw ophalen
Badge
Ik heb ook de nieuwe interface en de meeste programma's worden correct opgenomen buiten één daar stond ook een kruis achter.Dus ik denk niet echt dat het door die opdate komt.
Annelies,


Hier hebben we hetzelfde probleem!Zelf in stand-by zetten lukt hier niet.veranderen van zender lukt ook af en toe niet, maar na ongeveer 5min verspringt het dan wel naar de zender die je gekozen hebt.Als ik mensen hoor die digitale tv hebben van een andere provider en nooit geen problemen hebben ben ik toch serieus aan het twijfelen om over te stappen naar een ander.Als ik dan contact opneem met belgacom blijkt alles in orde te zijn. Als ze het niet kunnen oplossen tg het einde van de week Vliegt belgacom tv buiten en komt er iets anders.

Niemand betaald voor iets dat maar half of niet werkt.

Beste AnneliesB,

Als het serieopnames zijn van voor dat u de nieuwe interface hebt. Dan dient u deze te verwijderen en opnieuw in te stellen.

Anders kan u mij best eens uw login geven per privé bericht en eventueel een contactnummer. We gaan met de technische dienst eens overlopen wat er juist mis loopt.

Met vriendelijke groeten,

Eva.
wij hebben nog de oude versie en bij ons hebben we dit ook al verschillende keren gehad

Reputatie 7
Badge +1
Heb dat dus ook met de oude interface, zoals hierboven reeds uitgelegd.

Het gebeurt telkens nà de nachtelijk update, en bij mensen die de decoder volledig stroomloos zetten, tijdens de heropstart denk ik, want als ik het 's avonds voor het slapen gaan nog eens check staat alles nog juist.

Reageer