Vraag

Niet mogelijk om abonnement + smartphone aan te kopen als bestaande klant?

  • 25 October 2016
  • 3 reacties
  • 281 Bekeken

Al enkele dagen probeer ik een Mobilus+Phone 45 aan te schaffen, oorspronkelijk wou ik voor de Samsung Galaxy S7 gaan maar deze is niet meer beschikbaar dus zal het een iPhone 6S gray 32GB moeten worden.

Echter is het via de site niet mogelijk om Proximus als provider te selecteren als ik aangeef dat ik mijn nummer wil behouden en een abonnement heb.
Hiervoor ben ik naar de winkel geweest maar ook daar konden ze mij niet helpen, telefonisch ook geen resultaat en het beloofde telefoontje met meer informatie is ook niet gebeurd.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen of hoe dit komt, misschien is hier ook een medewerker die er eens achter wil informeren en/of correcte informatie kan geven?

3 reacties

dezelfde probleem hier, ze zeggen ook mogelijk voor bestaande klanten, afspraak in proximus center, je gaat naar een poximus center ( dus geen essec verkooppunt) en ze zeggen ja is mogelijk MAAR met een andere prijs (duurder),
dus als klant kun je geen ander abbonnement met smartphone bestellen, ook al is de vorige al afbetaald.
dus overstappen naar een ander provider 😃
dezelfde probleem hier, ze zeggen ook mogelijk voor bestaande klanten, afspraak in proximus center, je gaat naar een poximus center ( dus geen essec verkooppunt) en ze zeggen ja is mogelijk MAAR met een andere prijs (duurder),
dus als klant kun je geen ander abbonnement met smartphone bestellen, ook al is de vorige al afbetaald.
dus overstappen naar een ander provider :D


Dat is misschien wel het beste ja, maar naar welke he.
Bij mij is de beslissing zonet gevallen en ik zal na 8 jaar mobiele klant en 4 jaar internet en tv klant afscheid nemen van Proximus.
De laatste tijd toch niets dan problemen gehad.

Reageer