Beantwoord

Netflix code? [Er zijn wat vertragingen bij verzenden van de codes maar het komt in orde]

  • 5 December 2016
  • 19 reacties
  • 1487 Bekeken

ik ben al vanaf 15 november 2016 aangesloten bij familus en nog altijd geen code gehad voor netflix???
icon

Beste antwoord door Marleen 5 December 2016, 11:03

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Geen paniek, er is wat vertraging wegens de vele aanvragen en anders, vandaag of morgen, komt hier wel een lieve medewerker langs die u de code per mail stuurt. :)
FYI: code invoeren kan op:www.netflix.com/promo
ik ben al vanaf 15 november 2016 aangesloten bij familus en nog altijd geen code gehad voor netflix???
Ik ook nog niet
Reputatie 5
Badge +2
Alle codes zouden moeten ontvangen worden VOOR 15 december.

Onze excuses voor de vertraging.

Mvg,

Wouter
Reputatie 7
Badge +3
Vanessa,

momenteel zijn er vertragingen bij Netflix voor het verzenden van codes. Ik zie je klantennummer alleszins in de lijst van aanvragen staan. Code is sowieso 3 maanden gelding vanaf activatie. Excuses; Graag nog even geduld.

Groeten

Tina
Reputatie 7
Badge +6
Hoera. Duidelijk het enig mogelijke goede antwoord dat van Wouter. Kan die VOOR 15/12 niet in de titel van het topic, voor alle andere 'code zoekers'?
Badge
Hier ook hetzelfde nog geen code gekregen...
Reputatie 7
Badge +6
'The Netflix Code?' wordt hier al veel populairder dan 'The da Vinci Code' ooit geweest is. Van een blockbuster gesproken. 🆒
@ Entrax, sorry, ze komt eraan hoor: zie de verklaringen van Proximus medewerkers hierboven.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Entrax,

De Netflix code wordt 10 dagen na de activatiedatum verstuurd.

Als je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens stuurt kijken we dit voor je na (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Met vriendelijke groeten

Koen
Badge
Hey

tot op heden nog steeds geen netflix code mogen ontvangen, overstap op 18/11, 10 dagen later geen codes. Zoals vermeld in bovenstaande reactie voor 15/12 zouden de codes moeten verstuurd zijn, maar op 15/12 nog steeds geen code.

Klantnummer : 612138160

groeten

Entrax
Ik heb eergisteren mijn code gekregen met de post. 🙂
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb eergisteren mijn code gekregen met de post. :)
Goed nieuws dus, Vanessa. Onze excuses voor de eventuele vertraging, het zijn drukke tijden momenteel.
Mvg,
Reputatie 7
Badge +3
Dag Entrax,

Mijn excuses voor de vertraging. Dossier 40402078 werd hiervoor opgemaakt. Je wordt op de hoogte gehouden door een dossierbeheerder.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 1
tot op heden nog steeds geen netflix code mogen ontvangen

Ik had ook nog geen code ontvangen, hoewel die per post had moeten aankomen, maar een eenvoudig telefoontje naar de klantendienst bleek te volstaan: de medewerker die me te woord stond heeft me de code mondeling meegedeeld, ik heb die meteen ingetoetst op de site van Netflix, en er werd onmiddellijk 29,97 euro aan mijn account toegevoegd (= 3 maanden aan 9,99 euro).
Reputatie 1
25/12 en nog steeds geen code ontvangen!
ook problemen met het overnemen van de joint offer (1 van de 2 toch).
goe bezig zou ik zeggen... had ik alles maar bij het oude gelaten.
Reputatie 7
Badge +3
Jan,

ik heb de netflix code gevonden die reeds aan jullie werd toegekend. Vreemd dat de brief niet werd afgeleverd.

De code werd nu net in een mail verzonden naar bollaert.jan@gmail.com.

Goede ontvangst en veel plezier

Groetjes

Tina
Badge
Beste,

Dossier 40402078

Tot op heden nog steeds geen codes mogen ontvangen overgestapt op 18/11 naar tuttimus. Er is een dossier opgemaakt geweest ivm codes, maar nu zie ik in MyProximus dat dit dossier is afgesloten, maar tot op vandaag nog steeds geen codes?
Is het dan ook niet mogelijk om deze codes door te sturen naar mijn email adres. entrax@skynet.be

vriendelijke groeten

lo muto renaldo (entrax)
Reputatie 7
Badge +3
Hey Entrax,

Je code is vandaag per post verzonden!

Als je ze via deze weg wenst te ontvangen stuur me dan een privébericht, dan stuur ik je de code in een privébericht terug! ;)

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,

HeidiE
Krijg ik ook een promocode? Dit aangezien klacht nr. 40366019 van de ene op de andere dag wel is afgesloten, maar ik hier op geen enkele manier over gecontacteerd ben met een eventuele uitkomst of toekenning van een tegemoetkoming voor geleden ongemak met Proximus TV...
Badge
Je kunt het beste een privé bericht verzenden naar proximus da ze zo je code geven want de code die verstuurd is geweest met de post heb ik nooit ontvangen

Reageer