Netflix beschikbaar op Proximus TV

  • 16 December 2014
  • 35 reacties
  • 628 Bekeken

Goedemorgen,


Vanaf vandaag is Netflix beschikbaar via het menu van Proximus TV. Meer informatie kunnen jullie o.a. vinden op: http://www.vfb.be/Vfb/Media/Default/archief_pers/belgacom/Belgacom%20-%20Netflix%20op%20Proximus%20TV%20(16.12.2014)%20.pdf" target="_blank

35 reacties

Ik zit uit noodzaak met plc-adapters maar als ik via mijn mediastreamer werk is er geen probleem. Heb ondertussen een algemene vraag geformuleerd aan de medewerkers maar wacht nu op antwoord. Volgende week ga ik ook Belgacom wifi bridge uittesten om te zien of dit beter werkt.
Marklovesfloyd ik wist niet dat je deze kon aansturen met je android telefoon dus zal dat ook wel met een tablet gaan zal dat straks ook eens proberen. Bedankt voor de tip.
Digicorder is wel van Telenet ! anders gaat iedereen nog in de war geraken ;-)

Volgende week ga ik ook Belgacom wifi bridge uittesten om te zien of dit beter werkt.



Ik kan het maar als raad geven:


vooraleer je met PLC's of Wifi-bridges wilt testen moet je toch eerst zeker zijn dat het werkt zonder dit noodzakelijk kwaad er tussen door voorlopig een utp netwerkkabel over de grond te trekken zodanig dat je de modem en decoder zo met elkaar kunt verbinden, die kabel mag zelf tot 100 m lang zijn.


Tijdelijk je decoder en TV dicht bij de modem zetten om te testen is ook een mogelijkheid, maar minder evident
Chromecast is niet enkel en alleen om netflix aan te sturen en dit zal voor de Netfli⌘-app waarschijnlijk niet het geval zijn ; eens interessant om dit uit te testen.
Ik was even vergeten dat Telenet ook nog bestaat knipoog
De TV Overal app voor Tablet en smartphone heeft ook een Chromecast functie ingebouwd
Ik heb die app er al wel opstaan maar heb hem nog niet gebruikt, ben bezig met een nieuwe smartphone te ontdekken die vandaag is toegekomen uit Hong Kong maar nu nog aan het opladen is.
En zeggen dat ik hier nog met een doodgewone Samsung gsm zit, waar niks te smarten valt !


Dan zeggen ze nog dat de vrouwen nooit content zijn 😉
Voor uwe smartphone kan ik er misschien 10 kopenduivel, zoals altijd de miserie begint als er iets stuk gaat maar zelfs dat valt nog mee want dan krijg je gewoonlijk uw geld terug, ik betaal op internet meestal met paypal.

Reageer