Netflix beschikbaar op Proximus TV

  • 16 December 2014
  • 35 reacties
  • 628 Bekeken

Goedemorgen,


Vanaf vandaag is Netflix beschikbaar via het menu van Proximus TV. Meer informatie kunnen jullie o.a. vinden op: http://www.vfb.be/Vfb/Media/Default/archief_pers/belgacom/Belgacom%20-%20Netflix%20op%20Proximus%20TV%20(16.12.2014)%20.pdf" target="_blank

35 reacties

Limburg zal wel bij de laatste zijn denk ik, Sinterklaas heeft hier nog niet langs geweest. Al de hoop is op de kerstman gevestigd maar geen probleem we kijken zo ook wel verder knipoog
menu>op aanvraag>films en dan zie je daar wel ergens Netflix staan.
Hoe kan je eigenlijk een kleine letter in een hoofdletter veranderen?Voor een passwooed bv.Want je moet dit doen voor netflix in orde te brengen.Ik heb voorlopig nu een gratis maand.
Denk dat men er beter zou voor zorgen dat proximus tv zonder problemen zou werken in plaats van netflix toe te voegen. Deze week zonder ophouden problemen. alle vijf minuten volgende boodschap op tv scherm. 'geen signaal'. Efkes van kanaal verzetten en terug goed voor 5 minuten.
Ken iedereen heeft nog niet de beschikking over netflix dat zal in fases gebeuren kan enkele maanden duren alvorens iedereen dit kan gebruiken. Normaal krijg je daar dan een email voor als je u hiervoor hebt aangemeld. Trouwens ben dadelijk gaan kijken of het er bij mij al op stond dan wachten we nog maar even.
Jan de boodschap geen signaal komt bij mij ook veel voor maar dat heeft te maken met het feit dat ik met plc-adapters werk, misschien heb je ook een draadloze verbinding ? Dit gebeurd bij mij gewoonlijk alleen bij de overschakeling naar een andere zender maar in het begin had ik meerdere keren voor dat ik geen signaal kreeg en ook effectief geen beeld. Heb toen mijn bbox3 een factory reset gegeven en mijn plc-verbinding terug ingesteld als was het de eerste keer. Mijn decoders heb ik toen ook een factory reset gegeven en nu heb krijg ik enkel de melding geen signaal als ik naar een andere zender ga maar dit duurt niet lang.
Inderdaad PLC geven veel problemen op dit gebied, al is het natuurlijk niet altijd aan de PLC's gelegen, dit om het nog spannender te maken knipoog
@ Jan als het niet opgelost geraakt eventueel vragen aan de technische helpdesk 0800 22 800 dat ze een technieker sturen om de zaak grondig uit te spitten.


Ondertussen kan je u uit de nood helpen met ► bij decoder problemen te volgen en meer kan je in ieder geval zelf niet doen.


Wel zou je de decoder met een utp netwerkkabel voorlopig kunnen verbinden aan de bbox, om te zien of het aan de draadloze oplossing ligt als je er enen tussen staan hebt
Movieman;ik zet het er maar bij waar je die netflix kan vinden!Want proximus wou die plaatsen onder apps,en dan moet je eerst 15 knoppen in duwen eer je bij netflix geraakt.En als jij dit bericht nu ook had gelezen dat dit onder apps kwam zou jij misschien nog langer kunnen zoeken;Daarom zeg ik waar je het kan vinden.
@Jan, misschien hebben ze mijn bericht gelezen dat het er tegen deze zomer nog niet ging opstaan?knipoog




En ja je hebt gelijk.Ik heb ook de laatste tijd veel problemen met mijn beeld.Ik heb wel wifi-bridge maar die verbinding valt regelmatig uit.En dat was vroeger niet.
Movieman,mij hebben ze dan in ieder geval niet verwittigd want ik heb die mail ook ingevuld en zou dus normaal ook zo een bericht moeten gekregen hebben.
Ik was wat voorbarig op mijn V5 decoder was er nu tesamen met een update ook de mogelijkheid om via decoder in te loggen bij Netflix maar op mijn V4 decoder is nog niets te zien of zal eens een factory reset moeten doen. In elk geval het werkt perfect dat is al een opluchting smiley
Nog iets misschien moet je z'n geforceerde update doen van je decoder.Ik heb er gisteren avond 2 gedaan.Misschien stond die er toen ook al op.Het is omdat ik nu het bericht hier lees dat ik ben gaan zoeken en dan bij apps eerst en dat deed ik regelmatig omdat ze zeiden dat dat daar kwam.Ik ben ook nooit daar gaan zien.
Wordt uitgerold in deze volgorde :


-V5

-V5 Mini

- V4
Eind goed al goed.lach
Movieman, heb mijn bbox3 en decoders een factory reset gegeven (op aanraden van de technische helpdesk). Mijn plc's zijn ondertussen al vervangen door wifi-bridge, maar het probleem blijft hetzelde.
Jan, heb je die procedure (► bij decoder problemen ◄) al gevolgd en helpt het of niet.


Want als dat allemaal niet helpt dan zal er ook niks anders opzitten van de helpdesk 0800 22 800 verder raad en opvolging te vragen eventueel dat ze een technieker sturen, want meer kan je echt niet zelf doen, wel kan je de decoder voorlopig verbinden met een utp netwerkkabel om zo te kunnen uitsluiten of het aan je draadloze wifi-bridges ligt of niet.
die procedure al gevolgd maar probleem niet opgelost. mijn bbox3 ookal rechtstreeks verbonden met decoder via een utp netwerkkabel maar er veranderd niets. denk van miijn plc's apaters terug te plaatsen met een wifi-extender ertussen. begint echt vervelend te worden voor de kids. het is wel raar dat vorige keer, (ongeveer 4 maand geleden) na een telefoontje met de tecnische dienst, zonder dat ikzelf ook maar iets gedaan had, het probleem plots was opgelost.
Jan ik denk dat je zoals Elsa zegt best contact opneemt met helpdesk dan zal er wel een ander probleem aan de hand zijn, heb je uw bbox2 nog dan zou je met deze nog eens kunnen proberen. Zo'n wifi-repeater er tussen haalt niet veel uit met een BBOX3 moet die gedurig aan terug instellen met wps.
Goed idee Movieman, vroeger met mijn bbox2 nooit problemen gehad.
Of de bbox3 eens omruilen want het valt al meer voor dat er iets scheelt met de bbox3, zo bv het geval onlangs met de repeater die niet meer werkte met de bbox3, na vervanging van de bbox3 was het terug in orde, wat je nog kan doen is eerst een factory rest van de bbox3 proberen en zoals ik reed gezegd heb de decoder rechtstreeks met een utp kabel verbinden, als je dit allemaal niet graag doet dan maar de bbox2 in dienst houden ;-)




NB: zaten die wifi-bridges er dan ook tussen met je bbox2 want dan zit je ook in een heel andere situatie.

die procedure al gevolgd maar probleem niet opgelost. mijn bbox3 ookal rechtstreeks verbonden met decoder via een utp netwerkkabel maar er veranderd niets. denk van miijn plc's apaters terug te plaatsen met een wifi-extender ertussen. begint echt vervelend te worden voor de kids. het is wel raar dat vorige keer, (ongeveer 4 maand geleden) na een telefoontje met de tecnische dienst, zonder dat ikzelf ook maar iets gedaan had, het probleem plots was opgelost.



Sorry ik had je antwoord niet gezien. Wat zegt de Technische helpdesk omtrent het probleem.


Anders vragen of je een ticketnummer krijgt om de bbox3 om te ruilen.


Instalatie van mijn bbox2 was met plc's. sinds een achtal maanden heb ik een bbox3. kort daarna zijn de problemen begonnen. daardoor plc's vervangen door wifi-bridges maar er is niets veranderd Elsa.
Toch een probleem ik krijg regelmatig voor dat ik via on demande inlog op Netflix en een serie bekijk als ik dan een volgende aflevering wil zien blijft die maar inladen tot 25% en blijft dan steken zonder dat die aflevering wil beginnen. Als ik dan terug opnieuw inlog lukt het ook niet en kijk ik terug zoals tevoren via mijn mediastreamer heb ik geen probleem zo kan ik dan meerdere afleveringen na elkaar kijken zolang ik wil. Heb ondertussen al gaan zien naar de instellingen van mijn BBOX 3 en daar lijkt alles in orde. Zijn er nog mensen met dit probleem want zo is het niet te doen huilend Voelt iemand zich geroepen.
Ik heb gisteren Netflix geactiveerd, en het werkt perfect. 🙂 Ik zit wel rechtstreeks met een ethernetkabel op de bbox.


Wist je trouwens dat de digicorder een Chromecast ontvanger is geworden, zodat je Netflix kan aansturen vanuit de android telefoon :-)


Reeds 2 films en 1 serie gezien.


Groetjes,

Reageer