Hey,
Is er iemand die me kan helpen.
Wij zijn nieuw bij proximus en hebben nu netflix.
Als ik een serie bekijk vraagt hij op de tv app ver aan het einde van de aflevering om binnen 20sec de volgende aflevering te starten, terwijl die aflevering nog ruim 2 minuten duurt!!!!
Nu moet ik altijd met de pijltjes naar het kleine schermpje linksboven, druk dan ok en dan speelt die aflevering nog verder, maar in hetzelfde kleine venster linksboven.
Via de website heb ik in mijn account het automatisch afspelen al uitgevinkt, maar op de tv werkt dit niet.
Iemand die weet hoe je dit uitschakelt?
Thanks
Beantwoord
Netflix automatisch volgende aflevering afspelen uitschakelen
Beste antwoord door Charlotte.D
Dit is inderdaad een probleem die gekend is bij Netflix zelf. Dit is helaas iets waar Proximus zelf weinig kan aan veranderen (we hebben dit reeds doorgegeven aan Netflix zelf), want dit probleem gaat zich voordoen via zowel Smart TV's, via de applicatie als via de website ook. Daar zijn ze op de hoogte dat bepaalde series dit probleem gaan geven. Dit heeft volgens Netflix te maken met de Post-Play functie die sneller gaat doorlopen dan voorzien is, waardoor je aflevering (de resterende 2 minuten) zichtbaar is links bovenaan je scherm/tv. Als je met de pijltjes van je afstandsbediening naar het kader gaat waar de aflevering verder zichtbaar is en je klikt op OK, kan je deze laatste 2 minuten verder uitkijken in een klein formaat. Wat je best even gaat doen is informeren via de support pagina van Netflix zelf. Daar kan je via chat contact opnemen met de support dienst van Netflix, die je hierover alle gewenste informatie kunnen doorgeven. Groeten, Charlotte.
Bekijk origineelReageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.