Beantwoord
Na technische interventie is snelheid internet gehalveerd en zijn HD zenders verdwenen
Deze namiddag 2x naar de technische dienst gebeld omdat de snelheid van mijn internet ondermaats was. Volgens mijn abonnement heb ik recht op een snelheid van 100 Mbps, nu had ik slechts 20 Mbps. Na de interventie vanop afstand heb ik nu nog een snelheid van 5, 6 Mbps voor downloads en 0,4 Mbps voor uploads. Bijkomend zijn ook alle HD zenders verdwenen. Heb al spijt dat ik gebeld heb!!! Technieker kan pas vrijdag langskomen, dus thuiswerken in de vakantie zit er voor mij niet in. Bijkomend zit online gamen er ook niet in voor mijn 2 tieners en TV kijken dus ook niet. Toppunt is dan nog de melding dat als de technieker het vrijdag niet beter krijgt we zelf gaan moeten opdraaien voor de kosten van de interventie. Al 20 jaar klant van Belgacom/Proximus, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ze me niet langer wensen als klant. Mooi kerstcadeau Proximus !
Beste antwoord door Jean-PaulS
Beste,
De snelheid hangt af van verschillende factoren, meer info kan je verkrijgen via
https://www.proximus.be/dms/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/Conditions_internetpolicy_nl.pdf?v1=shorturl&v6=downloadpolicy
Mijn vorige collega had een reparatie profiel genomen om onderbrekingen te kunnen vermijden. Ik heb je profiel al terug naar 20 Mbit kunnen zetten. Alvast onze exscuses voor het ongemak.
Groeten,
Jean-Paul
Bekijk origineelDe snelheid hangt af van verschillende factoren, meer info kan je verkrijgen via
https://www.proximus.be/dms/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/Conditions_internetpolicy_nl.pdf?v1=shorturl&v6=downloadpolicy
Mijn vorige collega had een reparatie profiel genomen om onderbrekingen te kunnen vermijden. Ik heb je profiel al terug naar 20 Mbit kunnen zetten. Alvast onze exscuses voor het ongemak.
Groeten,
Jean-Paul
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.