Hou jullie mailbox in de gaten, eerstdaags zullen jullie geinformeerd worden dat de nieuwe app beschikbaar is ...
Via deze app kan je ook jouw input/suggesties/opmerkingen doorsturen
Have fun
Bladzijde 1 / 1
Hey,
Ondertussen zou iedereen toegang moeten hebben tot de nieuwe app?
Verloopt alles vlot?
Steven
Ondertussen zou iedereen toegang moeten hebben tot de nieuwe app?
Verloopt alles vlot?
Steven
Ondertussen zou iedereen toegang moeten hebben tot de nieuwe app?
Verloopt alles vlot?
Steven
Ik heb dit niet gekregen zou er iets fout gelopen zijn?
Ik heb dit niet gekregen zou er iets fout gelopen zijn?
Hmm, bizar. Ik bekijk even en laat je iets weten van zodra ik meer weet.
Vandaag of begin volgende week zouden toegangen moeten in orde zijn (en krijg je ook een mail)
Toegang in orde voor iedereen?
Al kunnen testen? Wat vinden jullie ervan?
Al kunnen testen? Wat vinden jullie ervan?
Ik heb nog steeds niet kunnen testen want nog steeds niets gekregen hoe ik toegang kan krijgen tot de app
Normaal gezien zou het nu in orde moeten zijn. Kijk je even?
Ja inderdaad bedankt. Het testen kan beginnen.
Mijn eerste bevindingen (van de ios app):
Als ik de app opstart dan zie ik niet direct mijn verbruik maar het verbruik van een ander gezinslid. Ik vind dat mijn verbruik eerst moet staan, daarnaast kunnen de andere dan staan.
Nu ik vond het ook vreemd dat ik direct ingelogd was met mijn myproximus account maar dat komt misschien omdat ik in de oude app ook ingelogd was. Wat ik wel niet terug vind is hoe je kan uitloggen. Enig ide hoe dit te doen of kan dit wel? Of is men dit vergeten?
Als ik naar contact ga en dan op bel ons klik dan krijg ik het volgende:
Error.
An error occurred while processing your request.
Voor de rest ben ik voorlopig zeer tevreden van de vernieuwde my proximus app.
Als ik de app opstart dan zie ik niet direct mijn verbruik maar het verbruik van een ander gezinslid. Ik vind dat mijn verbruik eerst moet staan, daarnaast kunnen de andere dan staan.
Nu ik vond het ook vreemd dat ik direct ingelogd was met mijn myproximus account maar dat komt misschien omdat ik in de oude app ook ingelogd was. Wat ik wel niet terug vind is hoe je kan uitloggen. Enig ide hoe dit te doen of kan dit wel? Of is men dit vergeten?
Als ik naar contact ga en dan op bel ons klik dan krijg ik het volgende:
Error.
An error occurred while processing your request.
Voor de rest ben ik voorlopig zeer tevreden van de vernieuwde my proximus app.
Ik heb ook nogsteeds geen mail gekregen 🙂
zou moeten in orde zijn.
Ja gelukt!
Jammer genoeg zie ik wel helemaal niets. "momenteel geen verbruik beschikbaar" en "Geen product(en)". (zowel 4G als WiFi). Ik heb momenteel ook wel problemen met de webversie - mogelijk gerelateerd?
Erger nog, na een herstart zie ik het verbruik van iemand compleet anders.
Jammer genoeg zie ik wel helemaal niets. "momenteel geen verbruik beschikbaar" en "Geen product(en)". (zowel 4G als WiFi). Ik heb momenteel ook wel problemen met de webversie - mogelijk gerelateerd?
Erger nog, na een herstart zie ik het verbruik van iemand compleet anders.
Hmm, heel bizar . Ik stuur het door voor onderzoek.
Bedankt voor jouw feedback!
Bedankt voor jouw feedback!
Als ik naar contact ga en dan op bel ons klik dan krijg ik het volgende:
Error.
An error occurred while processing your request.
Voor de rest ben ik voorlopig zeer tevreden van de vernieuwde my proximus app.
Kun je ons hiervan een printscreen bezorgen?
Hier heb je de screenshot.
Thanks
Bedankt voor jouw feedback!
Update: M'n MyProximus account werkt weer, en nu werkt de app ook weer perfect. Dus zal wel gelinkt geweest zijn aan elkaar 🙂
Goed nieuws
Ik krijg nog altijd geen toegang tot de app. Lukt niet met dit account krijg ik als boodschap als ik de link van in de mail volg.
Bizar, ik bekijk even of er langs onze kant een probleem is.
Met diezelfde account kan je andere apps downloaden?
Er is onlangs een update geweest van de ios app van myproximus (de test versie).
Wat zijn de wijzigingen hiervan? Is hier een changelog van?
Het probleem met dat ik had met contact->bel ons die ik hierboven melde heb ik nog steeds, het is te zeggen 1 op de 3 keer krijg ik de error van hierboven en 2 op de 3 krijg ik wel de juiste pagina te zien. Als ik dan doorklik op de onderdeelen dan kom komt er na een paar keer navigeren door het bel ons menu: Error: Het spijt ons, maar wegens techniesche problemen kunnen we u momenteel niet helpen.
(In de error staat ook een typfout-> "techniesche" -> "technische")
Wat zijn de wijzigingen hiervan? Is hier een changelog van?
Het probleem met dat ik had met contact->bel ons die ik hierboven melde heb ik nog steeds, het is te zeggen 1 op de 3 keer krijg ik de error van hierboven en 2 op de 3 krijg ik wel de juiste pagina te zien. Als ik dan doorklik op de onderdeelen dan kom komt er na een paar keer navigeren door het bel ons menu: Error: Het spijt ons, maar wegens techniesche problemen kunnen we u momenteel niet helpen.
(In de error staat ook een typfout-> "techniesche" -> "technische")
Ga even kijken naar https://nl.forum.proximus.be/myproximus-test-38/myproximus-test-fase-1-39921/index1.html#post587952 en ontdek wie de winnaar is
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.