Hallo,
Al enkele weken probeer ik MyProximus te gebruiken, ik krijg echter steeds de volgende foutmelding:
"Oeps! Er deed zich een technisch probleem voor. Kom over enkele minuten terug..."
Deze foutboodschap krijg ik wanneer ik naar Mijn Producten probeer te gaan.
Deze fout ligt niet aan mijn toestel of verbinding: verschillende web browsers zowel op PC als op smartphone geven dezelfde fout.
De app geeft overigens een gelijkaardige fout: het tonen van mijn producten lukt ook daar niet.
Het lijkt alsof er wat misgegaan is met mijn account.
Deze maand kreeg ik ook ineens weer een papieren factuur toegestuurd, terwijl ik daarvoor mijn facturen digitaal per email kreeg. Het factuur van december is ook niet terug te vinden in MyProximus. Bovendien had ik een domiciliering geactiveerd, echter staat er op het papieren factuur dat ik zelf moet overschrijven.
Wanneer ik via MyProximus instellingen probeer om mijn facturen terug digitaal te laten opsturen lukt ook dat niet (de "Volgende" knop blijft inactief waardoor ik het formulier niet kan opsturen).
Wat is hier aan de hand, en hoe krijg ik dit terug opgelost?
Dank bij voorbaat.
Mvg,
Jonas
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.