MyProximus bullshit

  • 20 December 2016
  • 5 reacties
  • 286 Bekeken

Al bijna 20 jaar business klant bij Proximus maar nu loopt het toch wel de spuigaten uit.
Eerst kreeg ik geen toegang tot MyProximus, 2 maal naar klantendienst gebeld, eerste maal 2 keer doorverbonden om daarna afgesloten te worden. Uiteindelijk kan ik aanloggen op MyProximus, maar als ik andere gsm nrs wil toevoegen (de nummers die ook op mijn proximus factuur staan), dan moet ik eerst beheerder worden, waarvoor ik een klantnummer moet hebben (staat dus niet op mijn factuur, dus opnieuw bellen). Eenmaal klantennummer ingevuld, moet ik website een formulier opsturen om te bewijzen wie ik ben??? hallo, al 3 maal met mijn gsm nr gebeld.
Beste mensen van Proximus, ik heb een ander voorstel. REGEL HET VOOR MIJ, NEEM INITIATIEF en BELLEN JULLIE MIJ OP ALS JE EEN VRAAG HEBT. Ik heb heus wel andere dingen te doen. (ik denk veranderen van operator kost me minder tijd dat MyProximus in orde te krijgen).
IK WACHT OP JULLIE TELEFOONTJE, zoek maar op. Mijn klantnummer is 484662592

5 reacties

Hallo,

Hier bij mij net hetzelfde. Ben nu al vier weken bij Tuttimus en nog steeds werkt 'My Proximus' niet. Ook niet op smartphone na herhaaldelijk verwijderd. Op de website via PC nog steeds de oude informatie. Het is allemaal begonnen met dit nieuwe Tuttimus abonnement (3 ABO GSM waarvan één met 5 GB, TV, Tel., Internet).

Dit allemaal na 9 x contact gehad werd mij beloofd dat dit allemaal in orde zou komen. Tweemaal doorverbonden met andere dienst en terug afgebroken.
Het muziekje via de telefoon 080022800 kan ik echt niet meer horen. Ik wordt hier echt moe van steeds maar mijn problemen herhalen, herhalen en herhalen...

Is daar nu echt niemand die dit probleem kan oplossen? Proximus, HALLO?

Gr.
Reputatie 7
Badge +1
Zoals op elk bedrijf kan het gebeuren dat de hoge aantallen aansluitingen en nieuwe aansluitingen een invloed kan hebben op de kwaliteit van de diensten van PX. Blijkt dat dit nu het geval. Blijkt dat PX deze verandering niet aan kan. Het is te hopen dat dit geen klanten gaat kosten.
Ik kan ook niet aanloggen...
En geen enkele manier om de "server erros" die ik krijg te melden ...
Geen email mogelijk..
WatEenGedoe voor een bedrijf waar zou van verwacht worden dat communicatie een prioriteit is..
Vergeet die domiciliering maar .. Ik zoek wel een andere oplossing.
Beste collega's ge-enerveerde klanten (zonder koninkrijk..) . Bij Telenet werkt de klantendienst prima.
T'is maar een hint
Badge +4
Dit weekend werken ze aan Myproximus, nu kan men niet inloggen.
ik kan nog altijd inloggen.

Reageer