Al bijna 20 jaar business klant bij Proximus maar nu loopt het toch wel de spuigaten uit.
Eerst kreeg ik geen toegang tot MyProximus, 2 maal naar klantendienst gebeld, eerste maal 2 keer doorverbonden om daarna afgesloten te worden. Uiteindelijk kan ik aanloggen op MyProximus, maar als ik andere gsm nrs wil toevoegen (de nummers die ook op mijn proximus factuur staan), dan moet ik eerst beheerder worden, waarvoor ik een klantnummer moet hebben (staat dus niet op mijn factuur, dus opnieuw bellen). Eenmaal klantennummer ingevuld, moet ik website een formulier opsturen om te bewijzen wie ik ben??? hallo, al 3 maal met mijn gsm nr gebeld.
Beste mensen van Proximus, ik heb een ander voorstel. REGEL HET VOOR MIJ, NEEM INITIATIEF en BELLEN JULLIE MIJ OP ALS JE EEN VRAAG HEBT. Ik heb heus wel andere dingen te doen. (ik denk veranderen van operator kost me minder tijd dat MyProximus in orde te krijgen).
IK WACHT OP JULLIE TELEFOONTJE, zoek maar op. Mijn klantnummer is 484662592
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.