Beantwoord

MyProximus app

  • 3 February 2016
  • 7 reacties
  • 404 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Hallo,
Sinds een paar dagen krijg ik geen overzicht meer van mijn opgebruikte belminuten op de MyProximus app, alleen van het mobiel data verbruik. Zeer vervelend.

Ik heb alle gewone procedures al verschillende keren gevolgd: op 4G gaan, de app (WP) verwijderen en opnieuw installeren, weer op 4G gaan, niets helpt: geen resterende belwaarde te zien. Zeer vervelend.

Hoe los ik dit op?

MVG
icon

Beste antwoord door Marleen 3 February 2016, 17:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Als je via http://proximus.be/myproximus gaat kijken, vind je ze daar terug
Reputatie 7
Badge +6
Bedankt., Elsa, maar waarom krijg ik dat in de app niet meer te zien? Ik wil die informatie toch wel vlug op mijn smartphone kunnen oproepen.
het was gewoon om te weten of het ergens algemeen was in je instellingen bij proximus of dat het alleen bij de app was.
mss toch best hen toch eens opbellen want dit zijn mss aparte instellingen bij die ze eventueel kunnen checken
Reputatie 7
Badge +6
Ok, zal dat doen. Bedankt.
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb dus opgebeld naar 6000 , zeer vriendelijke medewerkster, maar verder dan het feit dat ze de 'procedure' blijft herhalen, kom je dus niet, hé.
Als klant krijg je dan toch de indruk dat men je als 'mobiel debiel' beschouwt. Ik blijf beleefd en (iets minder) vriendelijk, maar gefrustreerd want een oplossing krijg je dus niet.
Ik heb ondertussen die app er al 5 keer afgegooid en weer opgezet en de correcte procedure gevolgd om mijn verbruik te kunnen volgen. Mijn mobiel data verbruik kan ik zien, waarom niet mijn belminuten?????
Ik zie ook op Facebook en twitter dat dit veel voorvalt, maar wat de juiste reden is daar hebben we het raden naar !
Reputatie 7
Badge +6
Na nog een keer installeren nu alles opnieuw zichtbaar. De aanhouder wint! :)
Dit topic kan gesloten worden.