Skip to main content
Vraag

MyProximus andere nummers beheren


Ik heb een eenvoudige vraag: ik wil in MyProximus de 2 nummers beheren die door mijn vennootschap betaald worden.

Na 19 mails die ik gestuurd heb sinds midden augustus en 3 telefoontjes is dit nog steeds niet in orde.

Kan iemand mij helpen?

Ik wil ook klacht indienen aangezien mijn laatste mails gewoon genegeerd worden. Waar kan ik daar voor terecht?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

20 reacties

  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 29 september 2016
Juist nog een of ander automatisch mailtje gekregen. Werkt natuurlijk nog niet. Lachen!

Kristof Bogaerts
Forum|alt.badge.img
Kan je uw login delen in een privebericht?

  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 29 september 2016
Liever niet, ik gebruik dit paswoord nog op andere sites.

Ik kan nog wel meegeven dat er op de Customer Account page volgende tekst staat:
Rol: Mobiele gebruiker
U kunt enkel het verbruik van uw eigen gsm opvolgen en gratis opties (de)activeren.

De link "Beheerder worden" werkt niet. De url die er achter zit is https://login-uat.belgacom.be/MBPWeb/mbp/stepUpToAU?lang=nl&url=https%3A%2F%2Fadmit-itt.belgacom.be%2Fmyproximus%2Fnl%2FPersonal%2Fservices%2FMy-Account.html%23!%2Fcustomer-account

Verder vind ik nergens het klantennummer wat ik nodig zou hebben om andere mobiele nummers te koppelen.
Waarom wordt dat gevraagd? Dat zit toch in jullie systeem??

Ter info: ik heb nog altijd geen faktuur gekregen sinds de administratieve verhuis van de 2 nummers van bedrijf 1 naar bedrijf 2. Dus ik kan dat klantennummer ook niet op papier terugvinden.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • 30 september 2016
Beste andyverbunt,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël

  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 2 oktober 2016
Ik kan precies geen prive bericht sturen?

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 219 reacties
  • 2 oktober 2016
andyverbunt schreef:
Ik kan precies geen prive bericht sturen?

Hallo Andy,

Dat doe je door hier te klikken, je tekst in het tekstveld intikken en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groeten,
Wim

  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 2 oktober 2016
OK bedankt, gevraagde gegevens zijn op die manier verstuurd!

  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 5 oktober 2016
Komt weer niet in orde precies.

Kristof Bogaerts
Forum|alt.badge.img
Beste andyverbunt,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Kristof
MyProximus Expert

  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 8 oktober 2016
Ik heb reeds alle gegevens 5 dagen geleden doorgestuurd volgens de instructies hierboven.

Kristof Bogaerts
Forum|alt.badge.img
Doe het toch nog eens naar mij.
Ik zal ook eens een kijkje nemen.

Kristof

  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 16 oktober 2016
Ik heb ondertussen terug een privebericht gestuurd naar "Het Proximus Team".
Ik ben het ondertussen wel beu eigenlijk. Deze eenvoudige vraag staat open van augustus. Ik wil dus ook klacht indienen. 't Is tenslotte niet dat het allemaal gratis is en er is geen kat die zich bezig houdt met klantvriendelijkheid.

Trouwens, nu ik eindelijk een klantnummer heb en dit ingeef op "My Proximus" krijg ik (natuurlijk) een nieuwe foutboodschap:

"30302280
Beste gebruiker, u hebt een klantnummer ingegeven dat vermeld staat op een persoonlijke factuur. Om MyProximus administrator te worden voor uw onderneming, gelieve dan het klantnummer in te geven dat vermeld staat op een factuur van uw onderneming."

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 332 reacties
  • 16 oktober 2016
Neem de factuur van het bedrijf, daarop staat het juiste klantnummer.

  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 16 oktober 2016
Dat was de faktuur van het bedrijf (ik heb zelfs geen andere)

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 332 reacties
  • 16 oktober 2016
Dan zit je inderdaad met een probleem dat enkel de specialisten van Proximus kunnen beantwoorden.

  • Grand Master
  • 85 reacties
  • 16 oktober 2016
Heel juist, net als zoveel andere problemen die hier gepost worden.

Kristof Bogaerts
Forum|alt.badge.img
andyverbunt schreef:
Ik heb ondertussen terug een privebericht gestuurd naar "Het Proximus Team".
Ik ben het ondertussen wel beu eigenlijk. Deze eenvoudige vraag staat open van augustus. Ik wil dus ook klacht indienen. 't Is tenslotte niet dat het allemaal gratis is en er is geen kat die zich bezig houdt met klantvriendelijkheid.

Trouwens, nu ik eindelijk een klantnummer heb en dit ingeef op "My Proximus" krijg ik (natuurlijk) een nieuwe foutboodschap:

"30302280
Beste gebruiker, u hebt een klantnummer ingegeven dat vermeld staat op een persoonlijke factuur. Om MyProximus administrator te worden voor uw onderneming, gelieve dan het klantnummer in te geven dat vermeld staat op een factuur van uw onderneming."


Beste andyverbunt,

Kan u mij via privébericht uw klantnummer bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Kristof
MyProximus Expert

  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 16 oktober 2016
Ik heb dat al twee keer gedaan volgens de instructies hierboven.

  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 17 oktober 2016
Voila, weeral een dag er bij.
Dat is bijna 3 maanden.
Wie kan mij helpen? Mobistar?

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 22 november 2017
Andy, ondertussen opgelost? Ik heb exact hetzelfde probleem: volgens proximus is het klantnummer dat ik ingeef van een 'persoonlijke factuur', terwijl ik maar één factuur heb (op naam van de vennootschap)