Beantwoord

My Proximus en smartphone...

  • 7 January 2016
  • 15 reacties
  • 316 Bekeken

Reputatie 2
Al heel lang heb ik op mijn smartphone de app My Proximus ( vroeger Hello ) om mijn verbruik te bekijken. Met de regelmaat van een klok kan ik niet op die app : we krijgen geen toegang tot de proximus service...probeer het later enz...al daaaaagen ben ik al " later " aan het proberen... maar niets.
Iemand een idee aub en bedankt voor de moeite.
icon

Beste antwoord door Wim 7 January 2016, 16:25

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag Comima,
Heb je al eens geprobeerd om de laatste update van de app binnen te halen? Voor Android ondertussen versie 3.3.0. Heb je een toestel op IOS of Windows?

Groetjes,
Reputatie 2
Bedankt voor je reactie Wim !
Nog niet geprobeerd... ik heb een Nokia lumia 830, dus Windows Phone... Ik heb My Proximus er al afgezwierd en vroem gezet met 3G en steeds niets...ik weet ook niet waar ik die laatste update moet halen, ik ga gewoon naar de app-winkel...
Reputatie 7
Badge +6
Normaal worden de updates automatisch geïnstalleerd. Nu je de app opnieuw hebt erop gezet, heb je sowieso de laatste versie, maar dat helpt je blijkbaar niet verder.
Iemand een suggestie?
Reputatie 2
Bedankt Wim en ben benieuwd ! 😳
Reputatie 7
Badge +6
De normale installatie-procedure vind je hier maar die procedure volg je al.
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb ook een WP en daar werkt de app wel: ik neem aan dat je weet dat je zo elke maand opnieuw eens moet inloggen via 3/4G opdat de app verder goed zou werken?
Reputatie 2
Bedankt Marleen !
Ik wist het en daarom heb ik de app eraf gezwierd en vroem gezet met 3G... het helpt niet...
Reputatie 2
Aan Marleen en Wim !
Hou je vast aan je bretellen want de wonderen zijn de wereld niet uit...
Ben eerst een frisse neus gaan halen en ben dan rustig alles herbegonnen... app eraf en app er vroem op...volgens mij heb ik hetzelfde gedaan, maar nu is het mij gelukt !!!
Bedankt voor jullie hulp en prettige dag verder 😃 !
Reputatie 7
Badge +6
De frisse neus heeft het hem gedaan! Blij dat het gelukt is nu.
Groetjes
Reputatie 7
Badge +6
Geen bretellen in huis, maar hoera!:D
Reputatie 2
😃 😳 😉 !!!
Hallo, ik zit reeds een hele tijd met hetzelfde probleem, en omdat ik naar Zuid-Afrika vertrek wil ik wel mijn verbruik in het oog houden via de app 'my proximus' op mijn Windows Phone Nokia. Ik krijg steeds dezelfde melding 'wij krijgen geen toegang tot de My Proximus-service... probeer het later opnieuw....etc. Ik heb al een aantal keren de app opnieuw geinstalleerd, maar niets helpt. Ten einde raad bel ik naar de klantendienst, maar de proximus-medewerker die ik aan de lijn had, vroeg mijn klantennummer en daarna werd de verbinding verbroken....(klantvriendelijk is anders, maar allee...).Ter info : op mijn pc. werd de app uitstekend. Ik weet het nu ook niet meer 😠 Marc
Reputatie 2
Hallo Marc !
Frustrerend is dat...
Ik ga proberen je stap voor stap uit te leggen hoe ik het gedaan heb...
Eerst verwijder je die app My Proximus van je windows Phone.
Dan ga je op je windows Phone naar mijn instellingen en je schakelt wifi uit
Dan schakel je, ook in instellingen, je mobiel netwerk aan ( dat kan je na de installatie van die My Proximus vroem veranderen, voor de kosten hee )
Je zet ook in instellingen en mobiel netwerk je verbindingssnelheid op 3G, ( waarom weet ik niet ... ) wat je na de installatie eventueel vroem op 4G kan zetten.
Dan ga je naar de app winkel en je haalt My proximus vroem binnen en volg je de instructies...
Ik hoop dat ik niets ben vergeten en wens je suc6 🙂 .
Hallo Comima,

Ik heb alles uitgevoerd zoals jij mij hebt uitgelegd en..... HET WERKT. Waarvoor hartelijk dank.
Over de uitleg die ik (niet) heb gekregen van de klantendienst zal ik nu best maar zwijgen.
Spijtig maar helaas.

marc
Reputatie 2
Leuk om te horen dat we mekaar kunnen helpen Marco !
Prettig verblijf in ZA !!!

Reageer