Ik krijg op 06/02/2017 de melding dat mijn bundel is opgebruikt. Deze is pas beginnen lopen op 23/01/2017 en ik beschik normaal gezien over 3GB om te surfen.
Op My Proximus kan ik 'Mijn krediet en verbruik' niet raadplegen, want krijg melding van een technisch probleem.
Ik heb nu een herlaadkrediet genomen, maar gezien het voor mobiel internet is, is deze vlug opgebruikt en mag ik nog een paar keer herladen.
Ik heb momenteel Mobilus M Fullcont voor 25€ met een favoriete app die ik, zo dacht ik toch, kan onbeperkt gebruiken en dit dus ook als mijn bundel zou opgebruikt zijn.
Kan er eens nagekeken worden hoe het komt dat mijn bundel zo vlug is opgebruikt en of het technisch probleem rond het bekijken van Mijn krediet en verbruik kan opgelost worden?
Dit is de eerste keer dat ik zulke problemen heb met Proximus.
Beantwoord
Mobiel internet
Beste antwoord door WouterM
Hallo Kelly!
Mijn excuses voor het lange wachten, ik zal zeker laten onderzoeken waarom dit zo lang duurde om dit in de toekomst te vermijden, niet enkel voor u maar voor al onze klanten.
Momenteel staat u inderdaad op de Mobilus FullControl M, echter kunnen wij niet nagaan waar u uw data aan hebt opgebruikt door privacyredenen. Ook kan ik de herlaadbeurt van 10 euro terugvinden. Als favorite app staat momenteel Facebook actief, daarom zal ik uw nummer laten nakijken met onze technische collega's als al uw bundels correct geactiveerd staan.
Het betrokken IT ticket hiervoor heeft referentie IM8045741 en ik zal dit mee opvolgen voor u.
Zodra dit afgehandeld is, kan ik zien wat ik verder nog eventueel kan voor een tegemoetkoming voor de data die u niet heeft kunnen gebruiken.
Verder wil ik nogmaals in naam van Proximus en mezelf mijn excuses aanbieden voor het lange wachten en dit ongemak.
Mvg,
Wouter
Bekijk origineelMijn excuses voor het lange wachten, ik zal zeker laten onderzoeken waarom dit zo lang duurde om dit in de toekomst te vermijden, niet enkel voor u maar voor al onze klanten.
Momenteel staat u inderdaad op de Mobilus FullControl M, echter kunnen wij niet nagaan waar u uw data aan hebt opgebruikt door privacyredenen. Ook kan ik de herlaadbeurt van 10 euro terugvinden. Als favorite app staat momenteel Facebook actief, daarom zal ik uw nummer laten nakijken met onze technische collega's als al uw bundels correct geactiveerd staan.
Het betrokken IT ticket hiervoor heeft referentie IM8045741 en ik zal dit mee opvolgen voor u.
Zodra dit afgehandeld is, kan ik zien wat ik verder nog eventueel kan voor een tegemoetkoming voor de data die u niet heeft kunnen gebruiken.
Verder wil ik nogmaals in naam van Proximus en mezelf mijn excuses aanbieden voor het lange wachten en dit ongemak.
Mvg,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.