Als ik wil naar mijn punten kijken krijg ik volgende
""U hebt geen toegang tot deze toepassing
Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing.""
Graag oplossing hiervoor aub
Bladzijde 1 / 1
Bent uzelf de beheerder in MyProximus?
Ja hoor
Dan kan u miss eens bellen naar 1910.
Soms kan dat ook duidelijkheid brengen.
Soms kan dat ook duidelijkheid brengen.
Soms kan dat ook duidelijkheid brengen.
en dit is betalend zeker?
Eerder bericht van PXM medewerker
U kan het altijd eens proberen via het gratis nummer 1910 van de Premium Club. Men geeft u dan een aantal opties voor het inruilen van uw punten.
Wat ook soms helpt is het eens te proberen via een andere browser, of door cookies, browsergeschiedenis te wissen, adblock, privacy badger e.d. uit te schakelen
U kan het altijd eens proberen via het gratis nummer 1910 van de Premium Club. Men geeft u dan een aantal opties voor het inruilen van uw punten.
Wat ook soms helpt is het eens te proberen via een andere browser, of door cookies, browsergeschiedenis te wissen, adblock, privacy badger e.d. uit te schakelen
Ik wil gewoon zoals iedereen dit via my proximus kunnen doen ik betaal ook elke maand dus..........
andere opties al uitgevoerd, geen resultaat
andere opties al uitgevoerd, geen resultaat
Dan kan u best een privébericht sturen naar:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
met uw klantnr. Het Proximus Team brengt dit dan zo snel mogelijk voor u in orde.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
met uw klantnr. Het Proximus Team brengt dit dan zo snel mogelijk voor u in orde.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.