Skip to main content
Hallo, vorige maand heb ik mijn vaste telefoonlijn opgezegd. Het resultaat was dat ik voor die maand nog 17,50 euro moest bijbetalen. Na grondige bestudering van de factuur bleek dat niet alleen de vaste lijn was geannuleerd, maar ook de bijdrage van mijn werkgever voor internet (49€). Internet heeft echter niets met een vaste lijn te maken, dus ik bel de 22800 en geef dit door. De mevrouw beaamde dat dit fout was en zou dat doorgeven. Nu krijg ik een factuur voor september zonder vaste lijn en ook zonder de werkgeversbijdrage. Moet ik nu weer een half uur of langer aan de telefoon hangen? Waarom is er geen ander klantencontact (ik vind het toch niet) mogelijk?
Ter uwer info:

Proximus contacteren kan als volgt


    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
        https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
        (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
  • via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via Mail: affinity.mobile.nl@proximus.com (door een forumlid hier gepost)
  • via de chat op onze supportpagina's:
        https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
        ( deze chat optie is ook mogelijk via http://proximustv.be )



 


    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar de screenshots (het voorbeeld gaat hier omtrent vraag ivm Factuur) , via onderstaande link:
    "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
    zoals onder ander een privébericht sturen aan Prox hier op 't forum en ook op twitter en facebook

Reageer