Skip to main content
Beantwoord

Media is niet beschikbaar

  • 23 januari 2016
  • 3 reacties
  • 950 Bekeken

vitaya, serie opname, 'call the midwife'
De serie neemt op maar wanneer ik een aflevering wil bekijken krijg ik eerst zwart beeld en dan na een aantal seconden de melding
SERVERFOUT.
Deze media is niet beschikbaar.
Probeer later opnieuw.

Vorige week gebeurde het een keer, deze week verschillende keren en bijna 1 op 2 opnames heeft een serverfout!
Resetten helpt niet, serie verwijderen en opnieuw instellen ook niet.
Dit is toch echt niet bedoeling! 😞

Wat kan ik hier aan doen?

Beste antwoord door Elsa

Je kan misschien eens bellen naar de Helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) niet zeker dat ze deze series kunnen terug op je decoder krijgen maar je kan ook om credits vragen als compensatie.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

3 reacties

Elsa
  • 156 reacties
  • 23 januari 2016
hier staat ook iets over een probleem dat serverfout aangeeft:
surf naar==> https://nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/mislukte-opname-serverfout-probeer-later-opnieuw-33112

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 24 januari 2016
Ik heb dat allemaal gelezen en geprobeerd. Helaas, biedt het geen oplossing. Ondertussen ben ik wel de helft van mijn serie kwijt ondanks het feit dat je voor het gebruik van elk knopje op je afstandsbediening extra betaald.
Dank u proximus ☹

Elsa
  • 156 reacties
  • Antwoord
  • 24 januari 2016
Je kan misschien eens bellen naar de Helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) niet zeker dat ze deze series kunnen terug op je decoder krijgen maar je kan ook om credits vragen als compensatie.