vitaya, serie opname, 'call the midwife'
De serie neemt op maar wanneer ik een aflevering wil bekijken krijg ik eerst zwart beeld en dan na een aantal seconden de melding
SERVERFOUT.
Deze media is niet beschikbaar.
Probeer later opnieuw.
Vorige week gebeurde het een keer, deze week verschillende keren en bijna 1 op 2 opnames heeft een serverfout!
Resetten helpt niet, serie verwijderen en opnieuw instellen ook niet.
Dit is toch echt niet bedoeling! 😞
Wat kan ik hier aan doen?
Bladzijde 1 / 1
hier staat ook iets over een probleem dat serverfout aangeeft:
surf naar==> https://nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/mislukte-opname-serverfout-probeer-later-opnieuw-33112
surf naar==> https://nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/mislukte-opname-serverfout-probeer-later-opnieuw-33112
Ik heb dat allemaal gelezen en geprobeerd. Helaas, biedt het geen oplossing. Ondertussen ben ik wel de helft van mijn serie kwijt ondanks het feit dat je voor het gebruik van elk knopje op je afstandsbediening extra betaald.
Dank u proximus
Dank u proximus
Je kan misschien eens bellen naar de Helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) niet zeker dat ze deze series kunnen terug op je decoder krijgen maar je kan ook om credits vragen als compensatie.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.