Skip to main content
Beantwoord

MCE (Mobile Coverage Extender) doet het (nog) niet

  • 18 oktober 2016
  • 9 reacties
  • 434 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Gisteren MCE (Mobile Coverage Extender) gehaald, vandaag aangesloten maar blijft initializeren (groene LED snel knipperen)...
Al een paar keer gereset, zonder resultaat...
Hints ?

Beste antwoord door ThomasP

Daniel, ik zie je MCE staan maar deze is inderdaad nog niet volledig operationeel. Ik heb een kleine aanpassing gedaan. Zou je de MCE nog even kunnen herstarten? Deze zou dan na 2-5 min in orde moeten zijn. Indien niet, laat me even weten wanneer je thuis bent, dan neem ik of mijn collega's even telefonisch met je contact.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 92 reacties
  • 18 oktober 2016
Misschien kan deze pagina u helpen:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mobcov_trouble/particulieren/support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/mobile-coverage-extender-pro-problemen.html

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 20 reacties
  • 18 oktober 2016
Ook BBox 2 maal gereboot en andere poort geprobeerd, zonder resultaat.
Zal morgen eens bellen worden denk ik

  • Practitioner
  • 80 reacties
  • 18 oktober 2016
Sluit je die rechtstreeks aan op de bbox met een netwerkkabel, indien niet probeer dit mss eerst eens.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 20 reacties
  • 19 oktober 2016
Yep, rechtreeks met netwerkkabel (2 geprobeerd).
Het is trouwens een BBox3 ipv 2 wat ik hier staanheb (vergist in vorige reactie).
En de MCE verbindt wel degelijk met de BBox (krijgt een IP adres toegekend)

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 92 reacties
  • 19 oktober 2016
Dan zal het toch de klantendienst moeten worden, denk ik: 0800 22 800, voor technische vragen elke dag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 u (tot middernacht voor tv en internet).

  • Grand Master
  • 85 reacties
  • 19 oktober 2016
Ik ga hier nu wel even off topic omdat je het topic https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/voordeel-plus-magazine-36049 afgesloten hebt, maar ik wist niet dat jij zo vlug op je tenen getrapt was (wat ook helemaal niet de bedoeling is) , werk je op één of andere manier voor Proximus misschien?

  • Motivator
  • 164 reacties
  • 19 oktober 2016
Of het is een "Mol" 😉

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • Antwoord
  • 19 oktober 2016
Daniel, ik zie je MCE staan maar deze is inderdaad nog niet volledig operationeel. Ik heb een kleine aanpassing gedaan. Zou je de MCE nog even kunnen herstarten? Deze zou dan na 2-5 min in orde moeten zijn. Indien niet, laat me even weten wanneer je thuis bent, dan neem ik of mijn collega's even telefonisch met je contact.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 20 reacties
  • 19 oktober 2016
MCE inderdaad werkende nu (volgens Saly sinds 10u15 😉 ).
Had inmiddels ook vernomen dat hij oorspronkelijk nog niet geregistreerd stond waardoor hij niet automatisch het initialisatieproces wou doorlopen.
Nu perfecte ontvangst binnenhuis !
Bedankt !