Beantwoord

MCE (Mobile Coverage Extender) doet het (nog) niet

  • 18 October 2016
  • 9 reacties
  • 434 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Gisteren MCE (Mobile Coverage Extender) gehaald, vandaag aangesloten maar blijft initializeren (groene LED snel knipperen)...
Al een paar keer gereset, zonder resultaat...
Hints ?
icon

Beste antwoord door ThomasP 19 October 2016, 09:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Misschien kan deze pagina u helpen:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mobcov_trouble/particulieren/support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/mobile-coverage-extender-pro-problemen.html
Reputatie 1
Badge
Ook BBox 2 maal gereboot en andere poort geprobeerd, zonder resultaat.
Zal morgen eens bellen worden denk ik
Reputatie 2
Sluit je die rechtstreeks aan op de bbox met een netwerkkabel, indien niet probeer dit mss eerst eens.
Reputatie 1
Badge
Yep, rechtreeks met netwerkkabel (2 geprobeerd).
Het is trouwens een BBox3 ipv 2 wat ik hier staanheb (vergist in vorige reactie).
En de MCE verbindt wel degelijk met de BBox (krijgt een IP adres toegekend)
Reputatie 7
Badge +6
Dan zal het toch de klantendienst moeten worden, denk ik: 0800 22 800, voor technische vragen elke dag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 u (tot middernacht voor tv en internet).
Reputatie 3
Ik ga hier nu wel even off topic omdat je het topic https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/voordeel-plus-magazine-36049 afgesloten hebt, maar ik wist niet dat jij zo vlug op je tenen getrapt was (wat ook helemaal niet de bedoeling is) , werk je op één of andere manier voor Proximus misschien?
Reputatie 4
Of het is een "Mol" 😉
Reputatie 7
Badge +6
Daniel, ik zie je MCE staan maar deze is inderdaad nog niet volledig operationeel. Ik heb een kleine aanpassing gedaan. Zou je de MCE nog even kunnen herstarten? Deze zou dan na 2-5 min in orde moeten zijn. Indien niet, laat me even weten wanneer je thuis bent, dan neem ik of mijn collega's even telefonisch met je contact.
Reputatie 1
Badge
MCE inderdaad werkende nu (volgens Saly sinds 10u15 😉 ).
Had inmiddels ook vernomen dat hij oorspronkelijk nog niet geregistreerd stond waardoor hij niet automatisch het initialisatieproces wou doorlopen.
Nu perfecte ontvangst binnenhuis !
Bedankt !