Vraag

MB aankopen via My Proximus

  • 25 June 2017
  • 9 reacties
  • 436 Bekeken

Reputatie 1
In het kader van de afschaffing der roamingprijzen kreeg ik een mail dat ik via My Proximus MB zou kunnen aankopen als mijn abo niet toereikend is. Het tarief €5 voor 500MB.
Nu zou ik graag willen weten waar dit dan staat want ik vind dit niet terug in My Proximus.
Zowel in de PC als de App versie niet te vinden.

9 reacties

Reputatie 1
Hallo Proximus, graag een woordje uitleg......
Of ben ik nu echt verplicht naar een winkel te gaan om antwoorden te krijgen??????????
Je kan het vinden bij "Mijn Producten", dan "Bekijk en Configureer mobiele opties", dan "Beschikbaar".
MAAR denk 2 keer na alvorens je eraan begint.
Je hebt de kans dat het je meer dan 1 keer wordt aangerekend wegens een technische storing.
Als je dan vraagt om dit te verhelpen, kunnen ze het niet wegens een ander technisch probleem, nl. dat de factuur er nog niet is.
Als de factuur er eindelijk is (dagen/weken later), en je hebt natuurlijk een deel van de data ondertussen verbruikt (let erop dat eerst die extra Mb worden verbruikt en niet wat resteert in je normale bundel), dan krijg je helemaal geen reactie/respons meer ...
En aangezien ik een telefoon met abonnement heb, mag ik niet van abonnement veranderen, zelfs niet naar een hoger abonnement om zo meer data te hebben ...
ik heb dit aangekocht, heb alle 500mb nog maar zit aan 110 euro kosten voor internet gebruik... ik zit enkel op facebook... en de 500mb heb ik op tijd aangekocht...
niet doen dus.
Reputatie 1
ben nu 3x naar de shop geweest, evenveel keer hebben ze een telefonisch contact bezorgt om het probleem te verhelpen. ben dan ook 3x opgebeld met een vriendelijke medewerker die 'enkele aanpassing heeft gedaan' maar nog steeds is 'my proximus app' niet aangepast. De mogelijkheid om MB aan te kopen is NOG STEEDS NIET MOGELIJK.
Kan er iemand bij proximus zich even buigen over dit probleem (en oplossen) want dit begint stilaan op een slechte film te gelijken. Als je in staat bent om de mensen meer te laten betalen voor hun abo dan verwacht ik op zijn MINST dat ik van alle faciliteiten ook gebruik kan maken.
Reputatie 4
Badge +1
Ron_09
u kan hiervoor best bellen naar hun helpdesknr. 6000 (via uw GSM) of 0800/22800.
Voor het bijbestellen van 500MB verwijzen ze inderdaad, via SMS, sinds 2 maand naar MyProximus maar dit werkt NIET.
Huhttps://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/extra-mobiel-internet-39817?postid=580648n
De helpdesk-medewerkers hebben het reeds doorgegeven aan hun ICT-afdeling doch helaas (nog) zonder gevolg.
En komt het dan wel in orde via 6000 of via helpdesk 080022800 ??????
Past er maar mee op ze rekenen u die 5 euro aan krijgt zogezegd via de app 500mb extra maar ze blijven de extra mb gewoon aanrekenen als zou u teveel gebruiken gevolg u krijgt een gigantische factuur. Als je reclameert dan kunnen ze er niks aan doen. Heb zo een factuur gehad van 144euro ipv 30.
Reputatie 4
Badge +1
Bij mij in perfect orde via de helpdesk.
Dankzij de upgrade van 3GB (25€/mnd) naar 5GB (27€/mnd) hoef ik nu ook geen bijbestellingen meer via MyProximus.
Ik kan het dus niet verder opvolgen maar ik blijf benieuwd hoelang de ICT-BUG zal standhouden?
dat weten we ondertussen al 😉
is de bug ivm met weergave van sommige video formaten op de swipebox al opgelost ?

Reageer